Головна/Допомога
Чим можемо Вам допомогти?
Ознайомтеся зі список поширених запитань, де Ви отримаєте більшість відповідей. Якщо Вас цікавить тема, не вказана в наведеному нижче списку, або виникли проблеми з пошуком інформації, зверніться в Центр Обслуговування Клієнтів.
Замовлення
Замовлення можна оформити самостійно на сайті born2be.ua, через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua, повідомлення у чаті, або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact та за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06.
При покупці, рекомендуємо скористатися таблицею розмірів, яка розміщена біля кожного товару на сайті born2be.ua. Якщо у Вас виникають сумніви, щодо вибору розміру, пропонуємо порівняти заміри взуття/одягу, які Ви носите кожен день, з замірами товару, які доступні на сайті.
Для того, щоб оформити замовлення на сайті born2be.ua, потрібно обрати розмір товару з наявних у таблиці, а потім натиснути “Додати до кошика”. Обраний Вами товар автоматично буде перенесений до кошика.
Якщо Ви хочете змінити кількість товару, яку замовляєте або видалити його - це можна легко зробити, перейшовши до кошика.
Після додавання товару, з'явиться спливаюче вікно, яке пропонує Вам можливість перейти до кошика або продовжити покупки. Щоб перейти до оформлення замовлення, виберіть поле ""Перейти до кошика"", розташоване у правому верхньому куті сторінки. У будь-який час, Ви можете повернутися до завершення оформлення замовлення, вибравши "" Кошик"" у верхньому правому куті.
Якщо у Вас є код на знижку, впишіть його у кошику в спеціальному полі ”Тут введіть код на знижку” та підтвердіть, ціна товару буде знижена.
Варто пам’ятати, що не всі акції на сайті поєднуються між собою. Якщо код на знижку не поєднується з акцією, дана інформація з’явиться у кошику вверху сторінки, після його введення.
Після застосування коду на знижку (у разі його наявності), натисніть на поле “Перейти до оформлення замовлення”. Після цього, необхідно заповнити дані для доставки у формі, що відображається (у разі наявності облікового запису на нашому сайті, після входу в систему, дані будуть введені автоматично).
Етап 1. Адреса доставки
Вкажіть Ваші контактні дані (ПІБ, номер телефону, електронну пошту, адресу).
Етап 2. Спосіб оплати
Виберіть зручний для Вас спосіб оплати.
Етап 3. Спосіб доставки
Виберіть зручний для Вас спосіб доставки. При виборі способу доставки через Нову пошту, Укрпошту або Поштомат, необхідно ввести назву міста та вписати пункт видачі замовлень.
Після попереднього ознайомлення з правилами магазину, поставте галочку у спливаючому вікні, про їх прийняття та згоду на обробку персональних даних.
Натисніть на поле “Підтвердити і оплатити”.
Якщо при покупці був обраний спосіб оплати при отриманні, замовлення вважається одразу оформленим. У разі вибору способу онлайн оплати PayU, замовлення вважається оформленим після його оплати.
Наш інтернет- магазин реалізовує доставку замовлень протягом 6 робочих днів.
Термін обробки та доставки посилок логістичною службою доставки, складає до 6 робочих днів з дня висилки замовлення зі складу.
Термін реалізації замовлення може бути змінений з причин дій постачальника (служби доставки), форс-мажорних обставин, або у випадку надзвичайно великої кількості замовлень (наприклад: акція Black Friday, святкові та вихідні дні, тощо).
У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити своє замовлення наступним чином:
Оплата готівкою при отриманні замовлення;
Оплата банківською карткою через платіжну систему PayU. Після оформлення замовлення Ви будете перенаправлені на сайт платіжної системи. Ви можете оплатити замовлення протягом 8 годин з моменту його оформлення.
Кількість товарів в одному замовленні не може перевищувати 10 одиниць.
При виборі способу доставки через Поштомат, максимальна кількість товарів в одному замовленні становить 3 одиниці, враховуючи габарити посилки.
Якщо Ви зацікавлені товаром, який на даний момент не доступний на сайті, рекомендуємо Вам скористатися послугою "Повідомити про наявність".
Щоб отримати повідомлення про наявність товару, натисніть кнопку "Виберіть розмір", після чого, оберіть конкретний розмір. На екрані з'явиться спливаюче вікно для введення адреси електронної пошти. На вказану адресу буде відправлено повідомлення, коли розмір товару з'явиться на нашому сайті.
Після проходження всіх етапів оформлення покупки, на електронну пошту Клієнта надсилається лист з підтвердження замовлення та його номер. Ви можете ще раз перевірити Ваші дані і всю інформацію про замовлення (адреса, спосіб оплати та доставки, товар та загальна сума замовлення). Крім того, якщо замовлення було оформлене через особистий обліковий запис, воно буде відображатись у Вашому особистому кабінеті на сайті у розділі “Мої замовлення”.
Для внесення змін у замовлення, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact. Наші консультанти перевірять, на якому етапі на даний час знаходиться замовлення, і підтвердять можливість внесення змін.
У випадку, якщо код на знижку не подіяв, зв’яжіться будь ласка з нашим Центром Обслуговування Клієнтів, одразу після оформлення замовлення. Просимо підготувати номер замовлення та промокод. Консультант допоможе оформити знижку та сума замовлення буде зменшена, відповідно до дії коду. Після відправки посилки, код на знижку не може бути доданий до замовлення.
Просимо перевірити чи знаходиться відповідь на питання, яке Вас цікавить, за посиланням https://born2be.ua/help. Якщо дана ситуація не описана, зв’яжіться будь ласка з Центром Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.
Анулювати замовлення можна звернувшись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.
Повернення грошових коштів за скасоване замовлення відбувається протягом 3-х робочих днів після його анулювання. Сума, сплачена за замовлення, повертається на той самий рахунок з якого був здійснений платіж.
Статус замовлення можна перевірити на сторінці інтернет-магазину в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”. Якщо замовлення було зроблено без реєстрації, його статус можна перевірити в електронному листі, надісланому Вам після оформлення. Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте лист на електронну пошту з посиланням на її відстеження. Можливість відслідковування посилки з’являється через 24-48 годин з моменту отримання повідомлення. Термін доставки складає 6 робочих днів. Після надходження товару на сортувальний центр перевізника, Ви будете додатково проінформовані смс-повідомленням на номер телефону, про орієнтовну дату та час доставки замовлення.
Номер замовлення буде доступний після його оформлення: - на сторінці інетрнет-магазину одразу після підтвердження замовлення; - в електронному листі, надісланому після оформлення замовлення; - в рахунку-фактурі, яка буде додана до посилки разом із формою повернення ; - на сторінці інтернет-магазину в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
Рахунок-фактура надсилається в електронному вигляді у форматі PDF, на електронну пошту, в моменті відправлення замовлення. Крім того, рахунок-фактура надсилається у паперовій версії разом із замовленими товарами.
Історія замовлень доступна лише зареєстрованим користувачам. Ви зможете перевірити статус поточного замовлення, а також історію Ваших замовлень в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
На даний момент, магазин born2be.ua виконує доставку замовлень тільки по території України. Також, в магазині born2be.pl доставка товарів здійснюється по території Польщі.
Наш інтернет-магазин born2be.ua виставляє рахунок-фактуру тільки для фізичних осіб.
Реєстрація на сайті не є обов'язковою для оформленні замовлення. Рекомендуємо створити обліковий запис у нашому інтернет-магазині, щоб в будь-який час мати доступ до історії Ваших замовлень, а також можливість перевірити, на якому етапі знаходиться Ваша посилка.
Додавання товару в кошик не означає його бронювання. Щоб мати гарантію того, що товар не буде проданий, необхідно оформити замовлення.
В нашому інтернет магазині відсутня послуга підтвердження оформлення замовлення в телефонному режимі. На електронну пошту автоматично висилається лист з підтвердженням замовлення, де Ви зможете ще раз перевірити усю інформацію (адреса доставки, товар, розмір та інше). За детальною інформацією просимо звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.
Оплата
У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити своє замовлення наступним чином: - оплата готівкою при отриманні замовлення; - оплата банківською карткою через платіжну систему PayU. Після оформлення замовлення Ви будете автоматично перенаправлені на сайт платіжної системи. Ви можете оплатити замовлення протягом 8 годин з моменту його оформлення.
У разі вибору оплати готівкою при отриманні замовлення, Ви заплатите кур'єру (або на відділені пошти) в момент доставки. У разі вибору оплати через платіжну систему PayU, оплатити замовлення Ви можете в термін 8 годин з моменту його оформлення. Додатково, після обробки замовлення, на Вашу електронну пошту надійде повідомлення із запрошенням пройти на сторінку сайту PayU для оплати за замовлення. Даним посиланням можна користуватися багаторазово. Якщо лист не було Вами отримано, просимо перевірити папку "Спам".
У разі вибору оплати через платіжну систему PayU, оплатити за замовлення Ви можете в термін до 8 годин з моменту його оформлення. У разі несплати, замовлення буде автоматично анульовано. В такому випадку, просимо оформити нове замовлення.
При виборі способу оплати через систему PayU, Вам буде запропоновано пройти за посиланням, де Ви зможете здійснити оплату за замовлення, вказавши дані банківської картки. Даним посиланням можна користуватися багаторазово. Додатково буде надісланий лист на Вашу електронну пошту із запрошенням пройти на сторінку сайту PayU для оплати за замовлення у термін до 8 годин від моменту його оформлення. Якщо лист не було Вами отримано, просимо перевірити папку "Спам". У випадку, якщо оплата була відхилена, зверніться в банк, в якому Ви обслуговуєтеся. Якщо відмова в проведенні платежу була ініційована Вашим банком, оператор повідомить Вам точну причину і допоможе її усунути. Після чого, Ви знову зможете перейти до оплати.
Під час завершення замовлення Ви будете автоматично перенаправлені до платіжної системи PayU для оплати. Додатково буде надісланий лист на Вашу електронну пошту із запрошенням пройти на сторінку сайту PayU для оплати за замовлення у термін до 8 годин від моменту його оформлення. Якщо лист не було Вами отримано, просимо перевірити папку "Спам".
Оплата банківською карткою при отриманні можлива лише для компанії "Нова пошта". Однак, не всі відділення мають платіжний термінал, тому рекомендуємо підготувати готівку для оплати повної суми замовлення.
У випадку, якщо оплата була відхилена, просимо звернутися в банк, в якому Ви обслуговуєтеся, для уточнення інформації. У будь-якому разі, якщо відмова в проведенні платежу була ініційована Вашим банком, оператор повідомить Вам точну причину і допоможе її усунути. Після чого, Ви знову зможете перейти до оплати в термін до 8 годин від моменту оформлення замовлення.
Ви отримаєте рахунок-фактуру як документ у форматі PDF в електронному листі, що підтверджує відправку посилки та додатково в паперовій формі разом із посилкою.
При отриманні посилки немає можливості оплатити товар частково. Необхідно здійснити оплату за замовлення повністю, після чого Ви легко зможете оформити часткове повернення товару, який Вам не підійшов. Детальна інформація, як здійснити повернення товару: https://born2be.ua/product-replacement
Для уникнення оплати митного збору, перед оформленням замовлення, рекомендуємо ознайомитись з детальною інформацією за посиланням https://born2be.ua/shipment
Доставка
Ви можете отримати свою посилку: 1. В найближчому відділенні Нова Пошта; 2. В найближчому відділенні Укрпошти; 3. На вказану Вами адресу за допомогою кур'єрської служби Укрпошти; 4. На вказану Вами адресу за допомогою кур'єрської служби Meest Express; 5. В поштоматах Meest Express. Термін доставки посилки складає 6 робочих днів. Детальна інформація про вартість доставки знаходиться за посиланням https://born2be.ua/shipment
Детальна інформація про умови безкоштовної доставки знаходиться за посиланням https://born2be.ua/shipment
У нашому інтернет-магазині послуга самовивозу є недоступною.
Кількість товарів в одному замовленні не може перевищувати 10 одиниць. При виборі способу доставки через Поштомат, максимальна кількість товарів у одному замовленні становить 3 одиниці, враховуючи габарити посилки.
Для зміни адреси доставки або переадресації посилки, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму доступну на сайті https://born2be.ua/contact. Наші консультанти перевірять, на якому етапі в даний час знаходиться замовлення, і підтвердять можливість внесення змін.
Після відправки посилки зі складу, клієнт отримує лист на електронну пошту з посиланням для її відстеження. Ви можете відслідкувати замовлення за номером товарно-транспортної накладної на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking Можливість відслідковувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення.
У нас немає можливості пришвидшити доставку посилки, тому що весь процес автоматизований і замовлення виконуються в хронологічному порядку.
Термін зберігання посилок на відділеннях Нової пошти та Укрпошти складає 5 календарних днів. Ви можете ознайомитись з графіком роботи відділень на офіційному сайті служби доставки. Кур’єри доставляють посилки з Пн-Сб. Клієнт має можливість обрати час отримання посилки, звернувшись на гарячу лінію служби доставки або в телефонній розмові з кур’єром. Поштомат – це термінал самообслуговування, де Ви можете забрати свою посилку у зручний для Вас час.
Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте на електронну пошту лист з посиланням для її відстеження. Також, статус замовлення можна перевірити на сайті в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
Ви можете відслідкувати замовлення за номером товарно-транспортної накладної на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking. Звертаємо Вашу увагу, що можливість відслідкувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення. Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте лист на електронну пошту з посиланням на її відстеження. Можливість відслідковування посилки з’являється через 24-48 годин з моменту отримання цього повідомлення.
Ви можете перевірити трекінговий номер посилки, натиснувши на поле "Відстежити посилку" у листі, яке надіслане на Вашу електронну пошту, після відправки товару зі складу. Щоб перевірити статус відправлення, скористайтеся отриманим номером відправлення, ввівши його на сторінці відстеження посилок на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking Звертаємо Вашу увагу, що можливість відслідкувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення.
Перед доставкою посилки, Ви отримаєте смс повідомлення з контактним номером кур'єра та інформацією про години запланованої доставки. Перед врученням посилки, кур’єр обов’язково з Вами сконтактується.
Ваша посилка протягом 5 днів буде знаходитись у регіональному відділенні служби доставки. В цей час кур'єр, або наші консультанти зв'яжуться з Вами для узгодження зручного часу повторної доставки посилки.
Обмін
В нашому інтернет-магазині не передбачено обміну товару. Вам необхідно повернути своє замовлення разом із заповненим бланком повернення, і зробити нове замовлення. Пам'ятайте, що новий товар оплачується заново. Ми повернемо Ваші кошти протягом 14 календарних днів, з моменту отримання товару у нас на складі. Детальна інформація про те, як повернути товар, розміщена за посиланням: https://born2be.ua/product-replacement
В нашому інтернет-магазині не передбачено обміну товару. У разі отримання товару неналежної якості (рекламація), надішліть нам заявку на електронну пошту: support@born2be.ua. Перед поданням товару на рекламацію, будь ласка, надішліть нам фотографії дефекту і його короткий опис на адресу: support@born2be.ua. Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації. Наші консультанти зв’яжуться з Вами в телефонному режимі та нададуть інструкції щодо оформлення повернення товару.
Повернення
На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Заповніть бланк повернення товару, який Ви отримали разом з посилкою. Якщо форма повернення товару не була Вами отримана чи була загублена, її можна завантажити та видрукувати ще раз з електронного листа, надісланого Вам після відправлення посилки зі складу. Якщо у Вас немає бланку, будь ласка, зв'яжіться з Центром Обслуговування клієнтів за номером +38 044 334 45 06, за допомогою чату, або електронної пошти info@born2be.ua. Бланк повернення товару ми надішлемо Вам на електронну пошту. Запакуйте товар, який Ви хочете повернути і вкладіть в посилку бланк повернення товару. Посилку потрібно ретельно запакувати. Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і носіння, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки та ярликів). Ви можете повернути товар разом із заповеним бланком повернення товару за допомогою "Нової Пошти", "Укрпошти", кур'єрської служби "Meest Express". Адреси для повернення посилок вказані у бланку повернення товару. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту). Дочекайтеся повернення грошових коштів. Гроші будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад нашого інтернет- магазину. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений у бланку повернення товару. У разі виникнення питань зверніться до нашого Центру Обслуговування клієнтів за номером +38 044 334 45 06, або напишіть нам на info@born2be.ua
Після оплати замовлення, Ви маєте можливіть оформити як повне так і часткове повернення замовлення, відмітивши у бланку поверння товари, які бажаєте повернути. Детальна інформація про те, як повернути товар, розміщена за посиланням: https://born2be.ua/product-replacement
При поверненні товару належної якості Покупець відправляє товар Продавцю відповідно до отриманих інструкцій не пізніше ніж 30 календарних днів з моменту отримання товару. Зверніть увагу, ми не приймаємо повернень відправлених післяплатою. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
У деяких випадках Ви можете повернути товар без оригінальної упаковки. Такий товар потрібно помістити у коробку, яка не належить інтернет-магазину born2be.ua. Повернення товару в не оригінальній коробці, а також в коробці не нашого інтернет магазину, може спричинити ускладнення при скануванні повернення на складі, оскільки кожна упаковка має свій індивідуальний код. Просимо залишити інформацію у бланку повернення про відсутність оригінальної упаковки.
Ви можете повернути товар разом із заповеним бланком повернення товару за допомогою "Нової Пошти", "Укрпошти", кур'єрської служби "Meest Express". Адреси для повернення посилок вказані у формі повернення товару.
Ви маєте можливість повернути товари з різних замовлень в одній посилці. Важливо вкласти заповнені бланки повернення відповідно до кожного замовлення та запакувати товар у свої оригінальнальні коробки.
На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Після закінчення даного терміну, оформити повернення товару буде неможливим, за виключенням повернення товару неналежної якості, після підтвердження процедури рекламації.
Для заповнення форми повернення товару, необхідно вписати дані покупця, а саме: ПІБ, адреса покупця та номер телефону. Наступною буде розташована таблиця, в якій вказана назва товару, кількість товару та поле для зазначення причини його повернення. В цьому полі необхідно зазначити букву відповідну до запропонованих причин відмови, які вказані під таблицею, наприклад буквою "а" яка означатиме, що розмір занадто великий. Останнім в таблиці є поле, в якому необхідно відмітити товар який повертаєте (просимо зазначити "Х" або "☑"). Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, який обов'язково зазначається Покупцем у бланку повернення товару. Наступна інформація - це адреси для повернення посилки. Ви можете повернути товар за допомогою запропонованих служб доставки на вказані у бланку адреси. Адресу отримувача необхідно вказати для працівника пошти, яку Ви оберете. В формі повернення товару, просимо ознайомитися з правилами повернення, після чого залишити підпис Покупця. В разі виникнення будь-яких питань, будь ласка зв'яжіться з нашим Центром Облуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06 або напишіть нам на нашу електронну адресу: info@born2be.ua
Якщо форма повернення товару не була Вами отримана чи була загублена, її можна завантажити та видрукувати ще раз, з електронного листа, надісланого Вам після відправлення посилки зі складу. У разі відсутності повідомлення, будь ласка, зв'яжіться з Центром Обслуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06 або напишіть нам на нашу електронну адресу: info@born2be.ua. Форму повернення товару ми надішлемо Вам на електронну пошту.
Якщо Ви забули покласти форму повернення товару в упакування з поверненим товаром, просимо Вас його заповнити та надіслати у вигляді фотографії або сканування у форматі PDF на адресу info@born2be.ua. Також Ви можете зв'язатися з Центром Обслуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06
Для уточнення статусу повернення товару, просимо зв'язатися з нашим Центром Обслуговування Клієнтів по номеру +38 044 334 45 06, через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua, повідомлення у чаті, або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact. З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте номер замовлення та номер товаро-транспортної накладної посилки, яка була повернена.
Грошові кошти будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений Покупцем у бланку повернення товару.
Повернення грошових коштів при оплаті замовлення через платіжну систему PayU здійснюється на банківську картку, дані якої необхідно вказати у бланку повернення товару.
Повернення грошових коштів з оплатою замовлення готівкою при отриманні, здійснюється на:
- банківську картку, реквізити якої необхідно вказати у бланку повернення товару;
- готівкою у відділенні Укрпошти, адресні дані якого необхідно вказати у бланку повернення товару.
Деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. Товари, які не підлягають поверненню та обміну-
Непродовольчі товари:
- корсетні товари (корсети, боді, бюстгальтери);
- парфюмерно-косметичні вироби, товари в аерозольній упаковці;
- пір’яно-пухові вироби (крім пуховиків);
- дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні;
- рукавички;
- білизна натільна (нижня білизна, купальники, нічні сорочки);
- предмети особистої гігієни (бритви, зубні щітки, щітки для волосся, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари);
- інструменти для манікюру і педикюру;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, вироби з бурштину;
- тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- білизна постільна;
- товари для немовлят;


Зверніть увагу, якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.
Рекламація
Щоб повернути товар неналежної якості (рекламація), будь ласка, зв'яжіться з нами по електронній пошті: support@born2be.ua, надіславши фотографії дефекту товару, його короткий опис та номер замовлення. Зверніть увагу, щоб повідомлення не перевищувало розмір 20 Мб. Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації. Наші консультанти зв’яжуться з Вами в телефонному режимі та нададуть інструкції щодо оформлення повернення товару.
Зв'яжіться будь ласка, з нами по електронній пошті: support@born2be.ua, надіславши фотографії дефекту товару, його короткий опис та номер замовлення. Зверніть увагу, щоб повідомлення з файлами не перевищувало розмір 20 Мб.
Фотографії не повинні бути більші за об'єм 20 Мб, тому, що коли вони перевищують цей розмір, повідомлення не буде передано на нашу поштову скриньку.
Повернення грошових коштів за товар неналежної якості (рекламація) здійснюється у спосіб, обраний клієнтом в бланку повернення:
- на банківську картку;
- готівкою у відділенні Укрпошти.
Ви отримаєте бланк повернення в паперовій формі в посилці разом з товаром та в електронному листі у форматі Pdf, що підтверджує відправку посилки зі складу.
Також, за Вашим проханням, лист може бути надісланий на електронну пошту повторно.
В даному випадку, потрібно заповнити бланк повернення/рекламації в електронному вигляді або зробити його фотографію та відправити за адресою info@born2be.ua. У листі, опишіть, будь ласка, інформацію, що товар по рекламації був відправлений без вкладеної форми на повернення. Також Ви можете зв'язатися з нашим Центром Облуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06
Статус повернення по рекламації можна перевірити за номером накладної вказаній у квитанції, яку Ви отримуєте під час повернення товару на поштовому відділенні.
Також, для отримання детальної інформації по поверненню, Ви можете звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact
Грошові кошти будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений Покупцем у бланку повернення товару.
Остаточне рішення про підтвердження рекламації приймається після того, коли посилка разом з рекламованим товаром буде доставлена на склад нашого магазину. Попередньо, в телефонному режимі, або у формі листа, від спеціаліста по рекламації, Ви отримаєте відповідь про розгляд Вашого звернення щодо рекламації, з подальшими інструкціями про реалізацію процесу рекламації.
У разі відхилення прийняття рекламації на складі, товар буде відправлено Клієнту з обґрунтуванням його повернення.
Контакт
Інформація з графіком Інфолінії розміщена за посиланням https://born2be.ua/contact.
Ви можете зв'язатися з Центром Обслуговування Клієнтів наступним чином: через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua;
через повідомлення у чаті;
через наш сайт https://born2be.ua;
за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06
З терміновими питаннями, ми рекомендуємо звертатись до Центру Обслуговування Клієнтів за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06 або через чат, оскільки відповідь Ви отримаєте якомога швидше. Ми відповідаємо на електронні листи регулярно, але в періоди збільшення трафіку можуть виникати затримки у відповіді на повідомлення.
Обліковий запис
Створивши обліковий запис у нашому інтернет-магазині, Ви в будь-який час будете мати доступ до історії Ваших замовлень, а також можливість перевірити, на якому етапі знаходиться Ваше замовлення. У Вас буде можливість підписатися на нашу розсилку і завжди бути проінформованими про коди на знижку, акції і всі новини в нашому інтернет-магазині.
Крім того, кошик зареєстрованого Клієнта залишається на всіх пристроях, на яких він зареєстрований, і товари, додані в список бажань, зберігаються до їх видалення. Варто знати, що додавання товару в кошик не означає його бронювання. Щоб мати гарантію того, що товар не буде проданий, необхідно оформити замовлення.
В нашому інтернет-магазині замовлення можна оформити без реєстрації та створення облікового запису.
Ви можете зареєструватися в нашому інтернет магазині, пройшовши за посиланням https://born2be.ua/register

Необхідно вписати Ваші дані та прийняти умови та Політику cookies, а також інформацію про обробку даних.
Дані обробляються при оформленні замовлення для отримання адреси, за якою буде здійснюватися доставка посилки. Якщо клієнт підтверджує підписку на розсилку новин під час реєстрації, дані будуть використовуватися, в тому числі і для відправки комерційної інформації (акції, промокоди та інше).
Змінити пароль можна, увійшовши на наш сайт у вкладці "Мій профіль" (https://born2be.ua/login?redirect=%2Fmy_account). Якщо Ви забули пароль, можна його відновити тут https://born2be.ua/recover_password
Дані облікового запису можуть бути змінені за бажанням за допомогою опції, доступної після входу в систему. Натиснувши на "Мій профіль", перейдіть у розділ "Мої дані", там Ви можете змінити свої основні дані. Для того, щоб змінити Вашу адресу доставки посилки, натисніть на розділ Мої адреси.
Пароль можна відновити, перейшовши за посиланням https://born2be.ua/recover_password Необхідно вказати адресу електронної пошти, яку Ви використовували при реєстрації на сайті, а потім із посилання, яке буде відправлене листом на електронну пошту, створити новий пароль.
Ви можете видалити обліковий запис самостійно. На першому етапі, необхідно увійти на сайт, натиснувши на “Мій профіль”, а потім у розділі "Підписки та згоди" (https://born2be.ua/my_subscription) необхідно скасувати прийняття правил, що призведе до повного видалення аккаунта з нашого сайту.
Підписка на розсилку
При підписці на розсилку, у Вас є можливість отримати знижку на першу покупку та завжди бути проінформованими про коди на знижку, акції і усі новини нашого інтернет- магазину.
О планованих рекламних кампаніях, розсилка відбувається, в середньому два рази на тиждень.
Ви можете підписатися на розсилку внизу сторінки нашого сайту або перейшовши за посиланням: https://born2be.ua/newsletter/sign-in Введіть свою електронну адресу та номер телефону у запропонованих полях та підтвердіть підписку, натиснувши “ПІДПИСАТИСЬ”.
Після підписки на розсилку, надсилається електронний лист, в якому Ви повинні підтвердити підписку, натиснувши: "ПІДТВЕРДИТИ".

Після завершення вищезазначеної дії буде надіслано ще один електронний лист із індивідуальним кодом знижки.
Щоб підтвердити підписку на розсилку, натисніть кнопку «ПІДТВЕРДИТИ», яка знаходиться в електронному листі, надісланому Вам одразу після завершення введення даних для підписки. Після завершення вищезазначеної дії, протягом наступних хвилин буде надіслано ще один електронний лист із індивідуальним кодом знижки.
Повідомлення можуть потрапляти до папок: промоакції, соцмережі чи спаму.
Для того, щоб скористатися знижкою за підписку, промокод потрібно вписати в корзині у графі “У Вас є код на знижку?” безпосередньо перед оформленням замовлення та підтвердити його. Нагадуємо, що промокод на знижку не поєднується з акціями, які присутні в нашому інтернет - магазині. У такому випадку, Ви зможете скористатися промокодом при наступній покупці.
Перед оформленням замовлення варто перевірити, чи поєднується промокод з поточними акціями в інтернет-магазині born2be.ua. Детальну інформацію про акцію можна знайти: https://born2be.ua/promotion-terms
У разі, якщо Ви не можете підписатись на розсилку, просимо перевірити правильність написання електронної адреси. Також можна перевірити інші папки електронної скриньки: промоакції, соцмережі чи спам, зробити спробу пізніше або зв’язатись з консультантами інтернет-магазину за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06, чату або електронної пошти info@born2be.ua.
У випадку, якщо Вам не надходить розсилка, будь ласка, спробуйте знайти повідомлення, ввівши в пошуку слово "Born2be" в електронній пошті. Також варто перевірити папку спам. Якщо повідомлення будуть відсутні, просимо звернутися до нашого Центру Обслуговування Клієнтів від 9:00-19:00 з понеділка по п'ятницю, за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06, чату або електронної пошти info@born2be.ua.
У разі, якщо промокод не був надісланий на Вашу електронну пошту, просимо перевірити папку спам, зробити спробу пізніше або зв’язатись з консультантами інтернет- магазину за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06, чату або електронної пошти info@born2be.ua
Якщо код знижки не відображається в повідомленні, ймовірно, Ваша електронна пошта блокує відображення зображень від нашого магазину.
В налаштуваннях просимо обрати опцію "Завжди показувати отримані зображення", після чого з'явиться вміст повідомлення та код знижки.
У випадку виникнення питань, просимо зв'язатися з нашим Центром обслуговування клієнтів за телефоном +38 044 334 45 06, через чат або повідомленням на електронну адресу info@born2be.ua.
Якщо Ви бажаєте відписатись від розсилки, просимо у Вашій електронній пошті відкрити лист з рекламою нашого інтернет-магазину, де буде вказана інформація "Якщо ви бажаєте відписатись від нашої розсилки, натисніть тут." Таким способом розсилка реклами від нашого інтернет-магазину буде відмінена.
Акції, Знижки, Конкурси
Код на знижку відображається разом із акцією на головному банері сторінки інтернет-магазину. Крім того, код можна отримати підписавшись на розсилку. Коди на активні акції також можна знайти внизу сторінки в розділі "Правила акцій": https://born2be.ua/promotion-terms
Для того, щоб скористатися знижкою, промокод потрібно вписати в корзині в графі “У Вас є код на знижку?” безпосередньо перед оформленням замовлення та підтвердити його. Нагадуємо, що деякі акції не поєднуються з активними знижковими купонами, які діють в цей час в магазині born2be.ua
Код на знижку можна використовувати при оформленні замовлення в телефонному режимі. Все, що Вам потрібно зробити, - це надати консультанту інфолінії код знижки, який Ви бажаєте застосувати.
У тому випадку, якщо Ви не застосували прокомокод на знижку, будь ласка, одразу зв’яжіться з нашим Центром Обслуговування Клієнтів (в чаті, телефоні або через електронний лист). На початку розмови консультант попросить Вас вказати номер замовлення та код знижки. З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте їх перед розмовою і наші консультанти застосують знижку на Ваше замовлення. Звертаємо Вашу увагу, після відправки посилки, код на знижку не може бути доданий до замовлення.
У таких випадках завжди варто перевірити правила акцій, наявні внизу сторінки https://born2be.ua/promotion-terms. Можливо, код знижки недійсний, оскільки термін дії акції минув. Також варто перевірити, чи є код знижки дійсним для даної категорії товарів, перевірте правильність написання введеного коду. Якщо акція активна і код не підтверджується, просимо звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів по номеру +38 044 334 45 06, через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua, повідомлення у чаті, або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.
Якщо код все ще активний на сайті, то Ви зможете використати його ще раз до закінчення терміну дії акції. Однак, якщо дія акції вже закінчилась, Ви зможете скористатися пропозицією, яка буде діяти на той момент в нашому інтернет-магазині.
Варто пам’ятати, що не всі акції на сайті поєднуються між собою. Якщо код на знижку не поєднується з акцією, дана інформація з’явиться у кошику вверху сторінки, після його введення. Усі умови використання акції (термін діїї, поєднання з іншими акціями, тощо) можна знайти в нашому інтернет-магазині за посиланням: https://born2be.ua/promotion-terms
Усі умови використання акції (термін діїї, поєднання з іншими акціями, тощо) можна знайти в нашому інтернет-магазині за посиланням: https://born2be.ua/promotion-terms
Перед оформленням замовлення варто перевірити, чи поєднується промокод з поточними акціями в інтернет-магазині born2be.ua. Детальну інформацію про акцію можна знайти: https://born2be.ua/promotion-terms.
Умови конкурсів розміщуються на сторінках соціальних мереж нашого інтернет магазину Facebook, Instagram та на сторінці сайту в розділі "Привила Акцій" за посиланням: https://born2be.ua/promotion-terms.
Технічне
Ви можете зареєструватися в нашому інтернет магазині, пройшовши за посиланням https://born2be.ua/register
Необхідно вписати Ваші дані та прийняти умови та Політику cookies, а також інформацію про обробку даних.
У таких ситуаціях, найкраще зафіксувати проблему, що виникла (наприклад, скріншот або фотографія), а потім відправити інформацію до Центру Обслуговування Клієнтів по електронній пошті info@born2be.ua. Після розгляду повідомлення, ми постараємося вирішити проблему, відправивши Вам відповідні інструкції.
З термінових питань, будь ласка, зв'яжіться з нашою гарячою лінією за телефоном +38 044 334 45 06.
Просимо перевірити правильність написання даних для входу в обліковий запис. Якщо пароль вказаний невірно, його можна відновити, перейшовши за посиланням https://born2be.ua/recover_password Необхідно вказати адресу електронної пошти, яку Ви використовували при реєстрації на сайті, а потім із посилання, яке буде відправлене в листі, створити новий пароль.
Якщо виникають проблеми при оформленні замовлення, просимо Вас оновити сторінку сайту, після чого повторити спробу. У разі, якщо проблема повторилася, просимо звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact
Якщо не вдається залишити відгук на сторінці нашого сайту, просимо вислати дану інформацію на електронну пошту info@born2be.ua, прикріпивши до листа скріншот або фотографію, на якому відображається проблема. Після розгляду повідомлення, ми постараємося вирішити дану ситуацію, відправивши Вам відповідні інструкції.
Товар
В нашому інтернет- магазині не передбачено послуги примірки товару перед покупкою. Однак, зверніть увагу, що товар може бути повернутий нам протягом 30 днів з моменту його отримання.
Розмірний ряд кожного товару вказаний на сторінці інтернет-магазину в опції "Виберіть розмір", що означає інформацію про те, що в додаткових розмірах товар не виготовляється.
Якщо Ви зацікавлені у товарі, який на даний момент не доступний, ми рекомендуємо Вам скористатися послугою "Повідомити про наявність".
Щоб отримати повідомлення про наявність товару, натисніть кнопку "Виберіть розмір", а потім оберіть конкретний розмір. На екрані з'явиться спливаюче вікно для введення адреси електронної пошти. На вказану адресу буде відправлено повідомлення, коли розмір з'явиться на нашому сайті.
При оформленні замовлення, рекомендуємо користуватись таблицею розмірів, яка розміщена біля кожного товару на сайті born2be.ua. Якщо у Вас виникають сумніви, щодо вибору розміру, пропонуємо порівняти заміри взуття/одягу, які Ви носите кожен день, з замірами товару, які доступні на сайті. Це дозволить правильно підібрати товар за розміром. За детальною інформацією просимо звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact
Виміри товару наведені в таблиці розмірів, яка розміщена на сайті під опцією “Виберіть розмір”. Крім того, таблиця розмірів та інструкція по замірах додатково розміщена на панелі, де відображені розміри товару.
У разі відсутності в таблиці розмірів додаткових вимірів, просимо Вас звернутися до Центру Обслуговування Клієнтів, відправивши повідомлення на електронну пошту info@born2be.ua з кодом товару, розміром та параметрами, які Вас цікавлять. Працівник відділу вимірювань перевірить товар, після чого, консультант інтернет-магазину відправить Вам на електронну адресу, інформацію з вимірами.
Програма лояльності born2be Club
Програма лояльності born2be Club - це програма, призначена для всіх клієнтів магазину.

Обов'язковою умовою для участі в програмі є наявність облікового запису клієнта в магазині Born2be і прийняття умов Програми лояльності born2be Club.

Підписавшись на програму, Ви отримуєте бали за приєднання і за покупки в нашому магазині. Накопичені бали можна використовувати для обниження до 50% вартості замовлення.

Учасники Програми мають додаткові переваги у вигляді спеціальних пропозицій та цін, пріоритет у купівлі ексклюзивних колекцій, участь у спеціальних заходах та акціях, присвячених виключно учасникам клубу.
Умовою участі в програмі є наявність облікового запису клієнта в магазині Born2be. Зареєстровані користувачі можуть приєднатися до програми, зазначивши згоду в закладці "Підписки та згоди" в своєму обліковому записі.
Клієнти, у яких немає облікового запису, можуть приєднатися до програми лояльності при реєстрації, зазначивши відповідну згоду (прийняття умов Програми лояльності born2be Club). Реєстрація може бути проведена за посиланням https://born2be.ua/register
4% вартості придбаних товарів повернеться до Вас у вигляді балів для використання при наступному замовленні.
Ви можете використовувати довільну кількість балів, при цьому бали можуть покривати до 50% вартості замовлення. Приклад: 200 зібраних балів знизить вартість нового замовлення на 8 гривень.
Зароблені бали дійсні протягом 6 місяців з моменту їх придбання (тобто з моменту, коли вони були активовані у Вашому обліковому записіі).
Накопичені бали можна використовувати в будь-який час.
Якщо Ви хочете оплатити частину замовлення зібраними балами, введіть їх бажану кількість в кошик в поле "Використовувати свої бали" і натисніть "Підтвердити".
Бали можуть покривати до 50% вартості замовлення.
Якщо у Вас є код на знижку, Ви можете додати його перед введенням балів.
Участь в Програмі Лояльності born2be Club абсолютно безкоштовна. Це форма подяки нашим клієнтам за довіру.
Баланс балів можна перевірити на рахунку клієнта в закладці "Мої бали".
Активні бали, доступні для використання, відображаються в закладці "Всі активні бали".
Після оформлення замовлення, бали за придбані товари відображаються в закладці "Бали, які чекають на перевірку".
Якщо час повернення товару закінчиться і Ви всі товари собі залишете, бали які очікують на перевірку, додаються до основного балансу і відображаються в розділі "Всі активні бали". Якщо ж Ви вирішите повернути частину замовлення, бали будуть нараховуватися на Ваш рахунок пропорційно збереженому товару. У разі повного повернення, бали не нараховуються.
Тому, що ці бали ще не активні і очікують врегулювання можливого повернення товару з замовлення. Після того, як закінчиться час для повернення товару, бали можуть бути активовані і доступні в обліковому записі клієнта в закладці "Всі активні бали". Тоді їх можна буде використовувати при здійсненні покупок.
Для того, щоб відмовитися від Програми Лояльності, необхідно в обліковому записі клієнта, в розділі "Підписки та згоди" скасувати дозвіл на використання програми born2be Club.
Після збереження змін, користувач перестане бути учасником програми, а накопичені бали пропадуть. Зверніть увагу, що відмова від Програми Лояльності born2be Club не означає відмову від облікового запису клієнта.
У цьому випадку Вам необхідно скасувати замовлення безпосередньо з Вашого облікового запису. Варіанти "скасування" доступні в деталях замовлення. Після скасування замовлення, бали повернуться на Ваш рахунок.
Потрібна додаткова інформація?
Зв'яжіться з Центром Обслуговування Клієнтів по телефону або напишіть повідомлення.
Інфолінія: +38 044 334 45 06
Залишити повідомлення
Потрібна допомога?
Перейдіть до списку поширених запитань і відповідей FAQ. Там Ви також знайдете номер телефону Центру Обслуговування Клієнтів.
Перейдіть до FAQ
Знайдіть нас на
Завантажте наш додаток
© 2023 Born2be. Всі права захищені.