Ви можете отримати свою посилку: 1. В найближчому відділенні Нова Пошта; 2. На вказану Вами адресу за допомогою кур'єрської служби Meest Express; 3. В поштоматах Meest Express. Термін доставки посилки складає 6 робочих днів. Детальна інформація про вартість доставки знаходиться за посиланням https://born2be.ua/shipment
У нашому інтернет-магазині послуга самовивозу є недоступною.
Яка максимальна кількість товарів в замовленні?
Кількість товарів в одному замовленні не може перевищувати 10 одиниць. При виборі способу доставки через Поштомат, максимальна кількість товарів у одному замовленні становить 3 одиниці, враховуючи габарити посилки.
Чи можна змінити адресу доставки, або переадресувати замовлення?
Для зміни адреси доставки або переадресації посилки, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 299 44 42, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму доступну на сайті https://born2be.ua/contact. Наші консультанти перевірять, на якому етапі в даний час знаходиться замовлення, і підтвердять можливість внесення змін.
Як перевірити термін доставки висланого замовлення?
Після відправки посилки зі складу, клієнт отримує лист на електронну пошту з посиланням для її відстеження. Ви можете відслідкувати замовлення за номером товарно-транспортної накладної на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking Можливість відслідковувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення.
Чи можна пришвидшити доставку?
У нас немає можливості пришвидшити доставку посилки, тому що весь процес автоматизований і замовлення виконуються в хронологічному порядку.
Чи є можливість доставки в вихідні дні, або на певну годину?
Термін зберігання посилок на відділеннях Нової пошти та Укрпошти складає 5 календарних днів. Ви можете ознайомитись з графіком роботи відділень на офіційному сайті служби доставки. Кур’єри доставляють посилки з Пн-Сб. Клієнт має можливість обрати час отримання посилки, звернувшись на гарячу лінію служби доставки або в телефонній розмові з кур’єром. Поштомат – це термінал самообслуговування, де Ви можете забрати свою посилку у зручний для Вас час.
Як можу перевірити, чи посилка вже вислана?
Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте на електронну пошту лист з посиланням для її відстеження. Також, статус замовлення можна перевірити на сайті в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
Чому немає інформації при відслідковуванні мого замовлення?
Ви можете відслідкувати замовлення за номером товарно-транспортної накладної на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking. Звертаємо Вашу увагу, що можливість відслідкувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення. Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте лист на електронну пошту з посиланням на її відстеження. Можливість відслідковування посилки з’являється через 24-48 годин з моменту отримання цього повідомлення.
Як перевірити трекінговий номер посилки?
Ви можете перевірити трекінговий номер посилки, натиснувши на поле "Відстежити посилку" у листі, яке надіслане на Вашу електронну пошту, після відправки товару зі складу.
Щоб перевірити статус відправлення, скористайтеся отриманим номером відправлення, ввівши його на сторінці відстеження посилок на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking Звертаємо Вашу увагу, що можливість відслідкувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення.
Кур'єр зі мною сконтактується?
Перед доставкою посилки, Ви отримаєте смс повідомлення з контактним номером кур'єра та інформацією про години запланованої доставки. Перед врученням посилки, кур’єр обов’язково з Вами сконтактується.
Що робити, якщо мене не було дома коли кур'єр доставляв посилку?
Ваша посилка протягом 5 днів буде знаходитись у регіональному відділенні служби доставки. В цей час кур'єр, або наші консультанти зв'яжуться з Вами для узгодження зручного часу повторної доставки посилки.
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Ми дбаємо про Вашу конфіденційність.
Ми використовуємо файли cookie та інші технології, щоб зробити наш веб-сайт безпечним та надійним. З думкою про наших клієнтів, ми хочемо виміряти його ефективність та забезпечити кращу персоналізацію досвіду покупок та персоналізацію реклами. Для цього ми збираємо дані про користувачів, їх поведінку та пристрої. Ви можете вирішити, якими даними Ви хочете поділитися з нами - перейдіть на сторінку Налаштування уподобань. Ви можете будь-коли змінити свої уподобання. Ви також можете залишити лише технічні налаштування, необхідні для правильної роботи нашого веб-сайту - для цього натисніть Відхиліть. Якщо Ви вибрали варіант Приймаю, Ви приймаєте цей факт і погоджуєтесь на те, що ми передаємо цю інформацію третім сторонам, таким як наші маркетингові партнери. Щоб отримати додаткову інформацію, перегляньте політика конфіденційності.
Налаштування файлів cookie
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Ці файли cookie необхідні для роботи нашого веб-сайту. Без їх збереження було б неможливо переглядати наші сторінки. Вони використовуються, серед іншого, для підтримки сеансу між сервером та пристроєм користувача після входу на веб-сайт, вони також дозволяють нам вдосконалити контент, який ми пропонуємо на нашому веб-сайті
Ці файли дозволяють ділитися нашим контентом через соціальні мережі (наприклад, Facebook, Instagram). Ми не контролюємо ці файли cookie, оскільки вони зберігаються на певних платформах, якими користуються відвідувачі наших сторінок.
Ці файли дозволяють нам створювати рекламу, яка більше відповідає Вашим потребам, а з іншого боку, вони дозволяють обмежувати кількість цієї реклами лише людям, які зацікавлені в нашій пропозиції. Відстежуючи кількість кліків, ці файли також використовуються для визначення ефективності нашої реклами та адаптації її до нашої аудиторії.
Завдяки цим файлам ми можемо знати кількість відвідувачів нашого веб-сайту та перевіряти спосіб навігації наших відвідувачів між окремими елементами веб-сайту. Це дозволяє нам визначити тип найбільш бажаного контенту , і покращити наші сторінки, пропонуючи контент, який шукають відвідувачі. Ми надаємо анонімні демографічні дані нашим партнерам, з якими ми співпрацюємо в галузі адаптації вмісту веб-сайтів до очікувань аудиторії.
Ви шукаєте товар, який привернув Вашу увагу? Надішліть його фото і ми знайдемо для Вас схоже.
Перетягніть фотографію сюди
або
Додати фотографію
Перевірені відгуки
born2be
4,8/5
Наші думки отримані через зовнішнє джерело та надходять від Покупців. Завдяки цьому Ви можете бути впевнені, що на born2be знайдете справжні відгуки про товари.