Шалена середа -35% на тисячі продуктів для born2be club з кодом: CRAZY
Купити

Відправка та доставка

Ви можете отримати свою посилку: 1. В найближчому відділенні Нова Пошта; 2. В найближчому відділенні Укрпошти; 3. На вказану Вами адресу за допомогою кур'єрської служби Укрпошти; 4. На вказану Вами адресу за допомогою кур'єрської служби Meest Express; 5. В поштоматах Meest Express. Термін доставки посилки складає 6 робочих днів. Детальна інформація про вартість доставки знаходиться за посиланням https://born2be.ua/shipment
Детальна інформація про умови безкоштовної доставки знаходиться за посиланням https://born2be.ua/shipment
У нашому інтернет-магазині послуга самовивозу є недоступною.
Кількість товарів в одному замовленні не може перевищувати 10 одиниць. При виборі способу доставки через Поштомат, максимальна кількість товарів у одному замовленні становить 3 одиниці, враховуючи габарити посилки.
Для зміни адреси доставки або переадресації посилки, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму доступну на сайті https://born2be.ua/contact. Наші консультанти перевірять, на якому етапі в даний час знаходиться замовлення, і підтвердять можливість внесення змін.
Після відправки посилки зі складу, клієнт отримує лист на електронну пошту з посиланням для її відстеження. Ви можете відслідкувати замовлення за номером товарно-транспортної накладної на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking Можливість відслідковувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення.
У нас немає можливості пришвидшити доставку посилки, тому що весь процес автоматизований і замовлення виконуються в хронологічному порядку.
Термін зберігання посилок на відділеннях Нової пошти та Укрпошти складає 5 календарних днів. Ви можете ознайомитись з графіком роботи відділень на офіційному сайті служби доставки. Кур’єри доставляють посилки з Пн-Сб. Клієнт має можливість обрати час отримання посилки, звернувшись на гарячу лінію служби доставки або в телефонній розмові з кур’єром. Поштомат – це термінал самообслуговування, де Ви можете забрати свою посилку у зручний для Вас час.
Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте на електронну пошту лист з посиланням для її відстеження. Також, статус замовлення можна перевірити на сайті в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
Ви можете відслідкувати замовлення за номером товарно-транспортної накладної на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking. Звертаємо Вашу увагу, що можливість відслідкувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення. Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте лист на електронну пошту з посиланням на її відстеження. Можливість відслідковування посилки з’являється через 24-48 годин з моменту отримання цього повідомлення.
Ви можете перевірити трекінговий номер посилки, натиснувши на поле "Відстежити посилку" у листі, яке надіслане на Вашу електронну пошту, після відправки товару зі складу. Щоб перевірити статус відправлення, скористайтеся отриманим номером відправлення, ввівши його на сторінці відстеження посилок на сайті перевізника: https://t.meest-group.com/ https://www.skylogisticspl.com/ua/tracking Звертаємо Вашу увагу, що можливість відслідкувати посилку з’являється в моменті її прибуття на територію України, про що, Вам обов’язково надійде смс повідомлення.
Перед доставкою посилки, Ви отримаєте смс повідомлення з контактним номером кур'єра та інформацією про години запланованої доставки. Перед врученням посилки, кур’єр обов’язково з Вами сконтактується.
Ваша посилка протягом 5 днів буде знаходитись у регіональному відділенні служби доставки. В цей час кур'єр, або наші консультанти зв'яжуться з Вами для узгодження зручного часу повторної доставки посилки.

Потрібна додаткова інформація?

Надішліть нам повідомлення зі своїм запитанням
Напишіть нам
Ви також можете зв'язатися по телефону звернувшись в в Центр Обслуговування Клієнтів
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Потрібна допомога?
Перейдіть до списку поширених запитань і відповідей FAQ. Там Ви також знайдете номер телефону Центру Обслуговування Клієнтів.
Перейдіть до FAQ
Знайдіть нас на
Завантажте наш додаток
© 2024 Born2be. Всі права захищені.