Шалена середа -35% на тисячі продуктів для born2be club з кодом: CRAZY
Купити

Замовлення

Замовлення можна оформити самостійно на сайті born2be.ua, через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua, повідомлення у чаті, або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact та за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06.
При покупці, рекомендуємо скористатися таблицею розмірів, яка розміщена біля кожного товару на сайті born2be.ua. Якщо у Вас виникають сумніви, щодо вибору розміру, пропонуємо порівняти заміри взуття/одягу, які Ви носите кожен день, з замірами товару, які доступні на сайті.
Для того, щоб оформити замовлення на сайті born2be.ua, потрібно обрати розмір товару з наявних у таблиці, а потім натиснути “Додати до кошика”. Обраний Вами товар автоматично буде перенесений до кошика.
Якщо Ви хочете змінити кількість товару, яку замовляєте або видалити його - це можна легко зробити, перейшовши до кошика.
Після додавання товару, з'явиться спливаюче вікно, яке пропонує Вам можливість перейти до кошика або продовжити покупки. Щоб перейти до оформлення замовлення, виберіть поле ""Перейти до кошика"", розташоване у правому верхньому куті сторінки. У будь-який час, Ви можете повернутися до завершення оформлення замовлення, вибравши "" Кошик"" у верхньому правому куті.
Якщо у Вас є код на знижку, впишіть його у кошику в спеціальному полі ”Тут введіть код на знижку” та підтвердіть, ціна товару буде знижена.
Варто пам’ятати, що не всі акції на сайті поєднуються між собою. Якщо код на знижку не поєднується з акцією, дана інформація з’явиться у кошику вверху сторінки, після його введення.
Після застосування коду на знижку (у разі його наявності), натисніть на поле “Перейти до оформлення замовлення”. Після цього, необхідно заповнити дані для доставки у формі, що відображається (у разі наявності облікового запису на нашому сайті, після входу в систему, дані будуть введені автоматично).
Етап 1. Адреса доставки
Вкажіть Ваші контактні дані (ПІБ, номер телефону, електронну пошту, адресу).
Етап 2. Спосіб оплати
Виберіть зручний для Вас спосіб оплати.
Етап 3. Спосіб доставки
Виберіть зручний для Вас спосіб доставки. При виборі способу доставки через Нову пошту, Укрпошту або Поштомат, необхідно ввести назву міста та вписати пункт видачі замовлень.
Після попереднього ознайомлення з правилами магазину, поставте галочку у спливаючому вікні, про їх прийняття та згоду на обробку персональних даних.
Натисніть на поле “Підтвердити і оплатити”.
Якщо при покупці був обраний спосіб оплати при отриманні, замовлення вважається одразу оформленим. У разі вибору способу онлайн оплати PayU, замовлення вважається оформленим після його оплати.
Наш інтернет- магазин реалізовує доставку замовлень протягом 6 робочих днів.
Термін обробки та доставки посилок логістичною службою доставки, складає до 6 робочих днів з дня висилки замовлення зі складу.
Термін реалізації замовлення може бути змінений з причин дій постачальника (служби доставки), форс-мажорних обставин, або у випадку надзвичайно великої кількості замовлень (наприклад: акція Black Friday, святкові та вихідні дні, тощо).
У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість оплатити своє замовлення наступним чином:
Оплата готівкою при отриманні замовлення;
Оплата банківською карткою через платіжну систему PayU. Після оформлення замовлення Ви будете перенаправлені на сайт платіжної системи. Ви можете оплатити замовлення протягом 8 годин з моменту його оформлення.
Кількість товарів в одному замовленні не може перевищувати 10 одиниць.
При виборі способу доставки через Поштомат, максимальна кількість товарів в одному замовленні становить 3 одиниці, враховуючи габарити посилки.
Якщо Ви зацікавлені товаром, який на даний момент не доступний на сайті, рекомендуємо Вам скористатися послугою "Повідомити про наявність".
Щоб отримати повідомлення про наявність товару, натисніть кнопку "Виберіть розмір", після чого, оберіть конкретний розмір. На екрані з'явиться спливаюче вікно для введення адреси електронної пошти. На вказану адресу буде відправлено повідомлення, коли розмір товару з'явиться на нашому сайті.
Після проходження всіх етапів оформлення покупки, на електронну пошту Клієнта надсилається лист з підтвердження замовлення та його номер. Ви можете ще раз перевірити Ваші дані і всю інформацію про замовлення (адреса, спосіб оплати та доставки, товар та загальна сума замовлення). Крім того, якщо замовлення було оформлене через особистий обліковий запис, воно буде відображатись у Вашому особистому кабінеті на сайті у розділі “Мої замовлення”.
Для внесення змін у замовлення, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact. Наші консультанти перевірять, на якому етапі на даний час знаходиться замовлення, і підтвердять можливість внесення змін.
У випадку, якщо код на знижку не подіяв, зв’яжіться будь ласка з нашим Центром Обслуговування Клієнтів, одразу після оформлення замовлення. Просимо підготувати номер замовлення та промокод. Консультант допоможе оформити знижку та сума замовлення буде зменшена, відповідно до дії коду. Після відправки посилки, код на знижку не може бути доданий до замовлення.
Просимо перевірити чи знаходиться відповідь на питання, яке Вас цікавить, за посиланням https://born2be.ua/help. Якщо дана ситуація не описана, зв’яжіться будь ласка з Центром Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.
Анулювати замовлення можна звернувшись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.
Повернення грошових коштів за скасоване замовлення відбувається протягом 3-х робочих днів після його анулювання. Сума, сплачена за замовлення, повертається на той самий рахунок з якого був здійснений платіж.
Статус замовлення можна перевірити на сторінці інтернет-магазину в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”. Якщо замовлення було зроблено без реєстрації, його статус можна перевірити в електронному листі, надісланому Вам після оформлення. Після відправки посилки зі складу, Ви отримаєте лист на електронну пошту з посиланням на її відстеження. Можливість відслідковування посилки з’являється через 24-48 годин з моменту отримання повідомлення. Термін доставки складає 6 робочих днів. Після надходження товару на сортувальний центр перевізника, Ви будете додатково проінформовані смс-повідомленням на номер телефону, про орієнтовну дату та час доставки замовлення.
Номер замовлення буде доступний після його оформлення: - на сторінці інетрнет-магазину одразу після підтвердження замовлення; - в електронному листі, надісланому після оформлення замовлення; - в рахунку-фактурі, яка буде додана до посилки разом із формою повернення ; - на сторінці інтернет-магазину в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
Рахунок-фактура надсилається в електронному вигляді у форматі PDF, на електронну пошту, в моменті відправлення замовлення. Крім того, рахунок-фактура надсилається у паперовій версії разом із замовленими товарами.
Історія замовлень доступна лише зареєстрованим користувачам. Ви зможете перевірити статус поточного замовлення, а також історію Ваших замовлень в закладці "Вхід" --> ”Мій профіль” --> “Мої замовлення”.
На даний момент, магазин born2be.ua виконує доставку замовлень тільки по території України. Також, в магазині born2be.pl доставка товарів здійснюється по території Польщі.
Наш інтернет-магазин born2be.ua виставляє рахунок-фактуру тільки для фізичних осіб.
Реєстрація на сайті не є обов'язковою для оформленні замовлення. Рекомендуємо створити обліковий запис у нашому інтернет-магазині, щоб в будь-який час мати доступ до історії Ваших замовлень, а також можливість перевірити, на якому етапі знаходиться Ваша посилка.
Додавання товару в кошик не означає його бронювання. Щоб мати гарантію того, що товар не буде проданий, необхідно оформити замовлення.
В нашому інтернет магазині відсутня послуга підтвердження оформлення замовлення в телефонному режимі. На електронну пошту автоматично висилається лист з підтвердженням замовлення, де Ви зможете ще раз перевірити усю інформацію (адреса доставки, товар, розмір та інше). За детальною інформацією просимо звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact.

Потрібна додаткова інформація?

Надішліть нам повідомлення зі своїм запитанням
Напишіть нам
Ви також можете зв'язатися по телефону звернувшись в в Центр Обслуговування Клієнтів
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Потрібна допомога?
Перейдіть до списку поширених запитань і відповідей FAQ. Там Ви також знайдете номер телефону Центру Обслуговування Клієнтів.
Перейдіть до FAQ
Знайдіть нас на
Завантажте наш додаток
© 2024 Born2be. Всі права захищені.