Правила Інтернет Магазину

Інтернет Магазин born2be керується:

Azagroup S.A (Azagroup АТ) з офісом в Польщі, м. Варшаві (02-681), алея Вищігова № 6, внесена до реєстру підприємців Національного Судового Реєстру, що ведеться Районним Судом столичного міста Варшава, XIII Господарчим Відділом судового реєстру під номером KRS: 0000535527, NIP: 5252605277, REGON: 360394968, з статутним капіталом 1 000 000,00 злотих, сплаченим в розмірі 960 850,00 злотих (далі: „Azagroup S.A.”або „Продавець”).

Словник:

Магазин/ Інтернет-магазин - веб-сайт, керований Azagroup S.A. доступний під доменом www.born2be.ua, через який Azagroup S.A. веде господарську діяльність, що полягає зокрема у продажі товарів;

Робочий день - будь-який день, крім суботи, неділі або державних свят відповідно до переліку неробочих днів, визначених ст. 73 Кодексу законів про працю України № 322-VIII від 10.12.1971 року.

Відвідувач магазину - особа, яка відвідала Магазин без мети придбання Товару;

Користувач - особа, яка відвідала Магазин, повністю прийняла умови цих Правил та пройшла процедуру реєстрації користувача;

Покупець - Користувач, який має намір придбати або придбав Товар шляхом укладення договору купівлі-продажу чи іншого виду договору юридичного характеру на умовах, викладених у цих Правилах;

Обліковий запис - персоналізована панель адміністрування Користувача, доступна після реєстрації та входу в Інтернет-магазин, через який Користувач здійснює замовлення або використовує інші послуги Інтернет-магазину.;

Матеріали – весь вміст, розміщений Відвідувачем магазину або Користувачем в Інтернет-магазині, включаючи, зокрема, фотографії, заяви, відгуки на товари в асортименті Інтернет-магазину;

Пункт повернення – адреса для повернення Товару, зазначена щоразу у формі повернення, яку Покупець отримує разом з Товаром;

Товари – продукція, що продається компанією Azagroup S.A. через Інтернет-магазин;

Віртуальний кошик – функціонал Інтернет-магазину, в якому видимі Товари, відібрані для придбання Покупцем, а також в якому можна визначити та змінити дані замовлення, зокрема: кількість Товару, адресу доставки, дані для рахунку, спосіб доставки, способи оплати. Віртуальний кошик також доступний для Відвідувачів магазину.

§ 1 Загальні положення
  1. Ці правила встановлюють принципи користування Інтернет-магазином www.born2be.ua (далі: "Інтернет-магазин" або "Магазин"), здійснення замовлень на товари, доступні в інтернет-магазині, доставку замовлених товарів Покупцю, оплата покупної ціни Товару Покупцем, права Покупця скасувати замовлення та відмовитися від договору, правила подання та розгляду скарг та правила розміщення Матеріалів Відвідувачами магазину або Покупцями у Магазині.
  2. Для користування Інтернет-магазином, включаючи перегляд асортименту Інтернет- магазину та розміщення замовлень на товари, необхідно: а) кінцевий пристрій з доступом до загальнодоступної мережі Інтернет та Інтернет-браузерів, таких як Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari. Використання програмного забезпечення, яке впливає на функціонування браузерів, може вплинути на належне відображення Інтернет-магазину, тому для повного функціонування Магазину потрібно вимкнути їх. Для оформлення замовлень необхідно також мати активний обліковий запис електронної пошти та номер телефону.
  3. Відвідувач магазину та Покупець зобов'язаний утримуватися від будь-якої діяльності, яка може вплинути на належне функціонування Інтернет-магазину, включаючи, зокрема, будь-яке втручання у вміст Інтернет-магазину або його технічних елементів, включаючи надання незаконного контенту. Забороняється використовувати Інтернет-магазин в інших цілях, ніж його призначення, включаючи, зокрема, надсилання спаму, проведення на веб-сайтах Інтернет-магазину будь-яких комерційних, рекламних, агітаційних, політичних та будь-яких інших дій, що суперечать нормам права чи добрим звичаям.
  4. Azagroup S.A. в повному обсязі, дозволеному законодавством, не несе відповідальності за будь-які порушення, включаючи перебої в роботі Інтернет-магазину, викликані форс-мажорними обставинами, несанкціонованими діями третіх осіб або несумісністю Інтернет-магазину з технічною інфраструктурою Відвідувача Магазину або Покупця.
  5. Перегляд вмісту та асортименту Інтернет-магазину не потребує реєстрації.
  6. Самостійне здійснення замовлень Покупцем товарів можливе після реєстрації відповідно до положень розділу 2 Правил, а також без реєстрації, що, однак, може обмежувати деякі функції Магазину.
  7. Розрахунки платіжною карткою здійснюються через PayU на підставі регламентів послуг, доступних за адресою: https://www.payu.pl/ та на підставі регламенту банку клієнта.
  8. Користувачі можуть спілкуватися з Azagroup S.A. через: контактну форму, доступну на веб-сайті: www.born2be.ua/contact, у вигляді електронного повідомлення, надісланого на адресу info@born2be.ua, за телефоном за номером +38 044 334 45 06 через канали соціальних мереж Azagroup S.A. і спілкуватися в чаті, доступному в магазині. Витрати на використання Клієнтом вищезазначених засобів дистанційного зв'язку несе Користувач. Такі тарифи розраховуються відповідно до ставок оператора зв'язку, послугами якого користується Користувач.
  9. Azagroup S.A. доставляє товари в межах магазину Магазину на території України.
  10. У рамках надання послуг, на які поширюється дія цих Правил, Azagroup може надсилати користувачам опитування задоволеністю після продажу, пов'язані з обслуговуванням даного замовлення.
  11. Ці правила, з огляду на свою юридичну природу є публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного Кодексу України.
§ 2 Реєстрація
  1. Для придбання товарів у магазині Відвідувач магазину може створити обліковий запис у магазині відповідно до положень Правил (зареєструватись як користувач), що значно полегшує користування магазином та сприяє кращому використанню всіх функцій магазину. Зареєструватися як Користувач може відвідувач магазину, який має достатній обсяг дієздатності відповідно до чинного законодавства. Відповідальність за відповідність та правильність даних, наданих Покупцем, несе Покупець. Особи віком від 14 до 18 років мають право купувати Товари в Інтернет-магазині лише на підставі письмової згоди батьків або піклувальників.
  2. Для створення акаунта Відвідувач магазину зобов’язаний зареєструватися в Магазині. Реєстрація в Магазині безкоштовна. Самостійне оформлення замовлень на товари в асортименті Магазину можливе після реєстрації відповідно до положень цих Правил або надання необхідних персональних та адресних даних, що дозволяють виконати замовлення без реєстрації.
  3. Реєстрація в магазині можлива шляхом заповнення реєстраційної форми.
  4. Для реєстрації за допомогою форми Відвідуач магазину зобов’язаний надати електронну адресу, пароль, ім’я та стать, прийняти Положення, політику cookie та ознайомитись з інформацією про обробку персональних даних.
  5. В результаті реєстрації Відвідувача магазину буде створено обліковий запис, за допомогою якого Користувач зможе купувати товари та використовувати інші функції, доступні в Магазині, наприклад, історію замовлень.
  6. Після реєстрації кожен вхід у Магазин здійснюється, використовуючи електронну адресу як логін та пароль, введені Користувачем при реєстрації.
  7. Azagroup S.A. дозволяє також створити обліковий запис за допомогою облікового запису, який має Користувач у Facebook. Якщо обрана ця форма реєстрації, Користувач буде перескерований до соціальної мережі Facebook, де після входу він буде повідомлений соціальною мережею Facebook про те, які дані профілю будуть передані Azagroup S.A. На основі наданих даних буде створено обліковий запис Користувача.
  8. Користувач зобов’язаний зберігати логін та пароль у таємниці та захищати логін та пароль від використання сторонніми особами. У межах передбачених чинним законодавством, Користувач несе відповідальність за всі дії, пов'язані з використанням логіну та паролю для певного облікового запису в Інтернет-магазині, при цьому пароль є конфіденційною інформацією для виключного відома Користувача.
  9. Користувач може в будь-який час подати запит на видалення облікового запису. Для цього потрібно надіслати запит на електронну адресу: info@born2be.ua або через контактну форму. Після отримання повідомлення Обліковий запис буде негайно видалено.
§ 3 Правила користування Інтернет-магазином
  1. Користувач, який зареєстрував обліковий запис може використовувати всі доступні функції Інтернет-магазину, включаючи створення замовлень на товари, доступні в асортименті Інтернет-магазину.
  2. Про будь-які несправності в роботі магазину можна повідомити Azagroup S.A. через контактну форму, доступну за адресою: https://born2be.ua/contact, у вигляді електронного повідомлення, надісланого на info@born2be.ua, телефоном за номером +38 044 334 45 06 через канали соціальних медіа Azagroup S.A., чат доступний у магазині. Витрати на використання обраного Користувачем засобом дистанційного зв'язку несе Користувач. Такі тарифи розраховуються відповідно до ставок оператора зв'язку, послугами якого користується Користувач.
  3. Відвідувач магазину або Користувач може розміщувати в Інтернет-магазині Матеріали, які не порушують норми чинного законодавства, прав третіх осіб, включаючи права на нематеріальні блага третіх осіб, особисті права третіх осіб та принципи соціального співіснування (матеріали вважаються невідповідними правилам соціального співіснування, якщо вони несумісні з природою функціоналу магазину, в якому вони розміщувалися - невідповідні або не на ту тему записи на веб-сайті магазину, відгуки, матеріали рекламного чи промоційного характеру, включаючи посилання на інші сторінки. Матеріали повинні відповідати природі Магазину, в якому вони були розміщені - записи, відгуки тощо повинні бути змістовними і стосуватися теми, в якій вони розміщувалися, вони не можуть рекламувати чи промоціювати чужі послуги, продукти чи компанію). Azagroup S.A. залишає за собою право контролювати та випускати Матеріали для публікації в частині відповідності вищезазначеним принципам. Azagroup S.A. відповідно до чинного законодавства, немає зобов'язання перевіряти матеріали, розміщені Відвідувачами магазину або Користувачами в Інтернет-магазині. Відвідувач магазину або користувач в момент розміщення даних Матеріалів:
    1. заявляє, що він уповноважений розміщувати Матеріали в Інтернет-магазині, в тому числі надаючи доступ до нього необмеженій кількості людей;
    2. заявляє, що даний Матеріал не порушує норми чинного законодавства, прав третіх осіб, включаючи права на неманові права третіх осіб, особисті права третіх осіб або принципи соціального співіснування;
    3. розміщаючи дані Матеріали в Магазині (включаючи, зокрема, фотографії, записи на веб-сайті магазину, відгуки тощо), надає Azagroup S.A. ліцензію на використання цих матеріалів. Ця ліцензія охоплює використання Azagroup S.A. Матеріалів в роботі магазину, включаючи, зокрема, збереження їх у ресурсах ІТ-системи Azagroup S.A. без обмеження строку, а також протягом десяти років відтворення Матеріалів будь-якою технікою (включаючи поліграфічну та цифрову техніку) та їх розповсюдження, включаючи введення в обіг на ринку, позику чи оренду їх копій, а також публічне виконання, показ, виставку, відтворення, трансляцію, ретрансляцію та надання у доступ матеріалів у місце та часі, обрані одержувачами для цілей маркетингової діяльності Azagroup S.A.

§ 4 Процедура замовлення

  1. Для оформлення замовлення Покупець повинен увійти до Облікового запису або вибрати оформлення замовлення без реєстрації.
  2. Замовлення товарів у магазині можна здійснювати 24 години на добу, сім днів на тиждень. Під час оформлення замовлення Покупець підтверджує, що йому відомо про те, що реалізація замовлення тягне за собою зобов’язання оплатити придбаний Товар, а також зобов’язання покрити витрати на доставку Покупцю або зобов'язання оплатити через обраний Покупцем спосіб оплати. Замовлення також можна зробити за телефоном за номером +38 044 334 45 06 у години роботи гарячої лінії, скориставшись контактною формою в години роботи гарячої лінії, через чат, доступний у Магазині в години роботи гарячої лінії.
  3. Підтвердження здійснюється шляхом вибору кнопки «Підтвердити покупку» (або еквівалента).
  4. У магазині, поруч із кожним Товаром, на товарній картці міститься інформація про Товар та ціну такого товару.
  5. Ціни на товари, розміщені на веб-сайті Інтернет-магазину, наведені в національній валюті України - гривні.
  6. Ціни товарів подані в магазині не включають:
    1. Витрати на доставку, які залежать від обраного Покупцем способу доставки. Витрати на доставку завжди надаються при виборі способу доставки, якщо інше не вказано в описі даного Товару.
    2. Витрати, що стягуються операторами платежів у сумі, що не перевищує витрат, понесених Azagroup S.A. стосовно обраного Покупцем способу оплати. У разі якщо спосіб оплати пов'язаний з необхідністю понести додаткові витрати Покупцем, така інформація буде розміщена на веб-сайті Інтернет-магазину безпосередньо біля поля вибору для цього виду платежу.
  7. Загальна вартість замовлення (тобто ціна Товару разом з витратами на доставку та будь-які витрати, що стягуються платіжними операторами) вказується кожного разу перед тим, як замовлення буде оформлене Покупцем у підсумку замовлення, зазначеному у пункті 11 нижче.

    Під час визначення остаточної вартості замовлення застосовується Постанова НБУ «Про оптимізацію обігу монет дрібних номіналів» від 15.03.2018 року №25, відповідно до якої сума, що закінчується від 1 до 4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок. Сума, що закінчується від 5 до 9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0 копійок.

  8. Акції, наявні в магазині, не можна поєднувати, якщо в регламенті даної акції прямо не зазначено інше.
  9. Покупець вибирає Товари, що є предметом замовлення, і розміщує їх у віртуальному кошику, потім, щоб оформити замовлення, Покупець виконує дії відповідно до вказівок та повідомлень, що містяться в Магазині. Для оформлення замовлення необхідно вказати контактні дані, необхідні для оформлення замовлення (ім'я, прізвище, адреса, номер телефону, адреса електронної пошти).
  10. Покупець обирає спосіб доставки (спосіб доставки Товару). В залежності від обраного Покупцем способу доставки чи оплати, Покупець зобов’язаний надати додаткові дані, зокрема персональні дані (адресні дані), необхідні для реалізації замовлення Azagroup S.A.
  11. Перед оформленням замовлення на комп’ютері або іншому кінцевому пристрої Покупця відображається підсумок замовлення, в якому зазначаються Замовлені ним Товари, витрати на доставку, витрати, пов'язані з обраним Покупцем способом оплати, та орієнтовний час здійснення замовлення. Тоді Покупець вибирає кнопку «підтвердити покупку» (або еквівалент) для оформлення замовлення.
  12. Azagroup S.A. має право ввести максимальну кількість штук даного товару, охопленого одним замовленням.
  13. Azagroup S.A. залишає за собою право запровадити необхідність підтвердження замовлення, що оплачується при отриманні, за посиланням, що міститься в повідомленні на електронній пошті (яке буде надіслано після розміщення замовлення на електронну адресу, надану Покупцем), або на вкладці "Мій аккаунт" (або еквівалент) на веб-сайті магазину або зробити іншу перевірку правильності замовлення. Замовлення, що оплачуються при отриманні, які не будуть підтверджені, як описано в першому реченні протягом 7 днів після їх створення, можуть бути автоматично скасовані.
  14. Оплачене замовлення буде підтверджено автоматично Azagroup S.A. шляхом відправлення повідомлення на електронну адресу Покупця.
  15. Інформація про наявність товарів відображається на картці товару на веб-сайті магазину.
  16. У разі обмеженої наявності товару, Azagroup S.A. повинен повідомити Покупця про відсутність Товару, продовження строку реалізації замовлення або скасування замовлення, надіславши повідомлення на електронну адресу, надану Покупцем, або телефонним дзвінком на номер, вказаний Покупцем, протягом строку, що випливає із діючих норм законодавства. У цьому випадку Покупець може або підтвердити, що він все ще зацікавлений у виконанні даного замовлення, або у разі відсутності даного товару або відсутності згоди з боку Покупця щодо подальшого виконання замовлення, замовлення буде негайно скасовано, а Покупець отримає відшкодування сплаченої ціни протягом 14 днів з дати скасування замовлення, тобто з дня, коли Магазин отримає інформацію про скасування замовлення покупцем або від направлення Покупцем інформації про скасування замовлення Azagroup S.A. у випадках, коли Azagroup S.A. буде мати на це право.
  17. Через динамічне збільшення замовлень в деяких випадках інформація про наявність товарів може носити орієнтовний характер. Azagroup S.A. докладе всіх зусиль для того, щоб Товари були доступні регулярно.
  18. Azagroup S.A. не несе відповідальності за проблеми, пов’язані з підтвердженням замовлення, здійсненим електронною поштою, внаслідок налаштувань поштових серверів облікового запису електронної пошти Покупця та його індивідуальної конфігурації комп'ютерної безпеки та програми електронної пошти, за допомогою яких він здійснює замовлення.
  19. Оформлення замовлення засвідчує факт ознайомлення Покупця з умовами даного Порядку та Договору купівлі-продажу та приєднання до їх умов.
  20. Azagroup S.A. залишає за собою право обмежувати способи доставки та форми оплати стосовно Покупця, який не забирає товари, доставлені через службу доставки.
  21. Якщо під час використання будь-якої з функцій Магазину (зокрема під час реєстрації облікового запису або під час оформлення замовлення) Покупець надає невірні або неправдиві персональні дані або особисті дані суб'єкта даних, іншого ніж Покупець, Azagroup S.A. залишає за собою право видалити такі дані. Azagroup S.A. по можливості, використовуючи доступні форми контакту, повідомлять Покупця про видалення таких даних та необхідність надання правильних даних Azagroup S.A.
  22. Якщо Покупець надає невірні або недостовірні дані або особисті дані суб'єкта персональних даних іншого ніж Клієнт, Azagroup S.A. не несе відповідальності за не доставку або затримку доставки предмета замовлення в найширшому дозволеному законодавством обсязі.
§ 5 Товар
  • Azagroup S.A. залишає за собою право постійно змінювати ціни на Товари та здійснювати та скасовувати всі види рекламних кампаній та розпродажів. Право, згадане в попередньому реченні, не впливає на замовлення, зроблені до набрання чинності зміною ціни, умовами рекламних кампаній або розпродажів.
  • Про зміну ціни товару Продавець зобов’язаний поінформувати Покупця шляхом опублікування такої інформації на сторінці інтернет-магазину.
  • Продавець також залишає за собою право розширювати або обмежувати пропозицію товарів на сторінці магазину, регулювати доступ до купівлі будь-яких Товарів або припиняти продаж будь-яких Товарів на власний розсуд.
  • § 6 Зміна замовлення
    1. Покупець може вносити зміни у Віртуальний кошик до моменту оформлення замовлення, при цьому статус замовлення відображається в обліковому записі Покупця на вкладці "Мій аккаунт" (або еквівалент). Зміни можуть стосуватися відмови від усіх або частини замовлених товарів, внесених до віртуального кошика.
    2. Зміни адреси доставки, вказаної Покупцем, можуть бути здійснені лише до моменту оформлення замовлення. В іншому випадку Покупець може вносити такі зміни лише після звернення до Служби обслуговування клієнтів, не пізніше ніж протягом двох днів з моменту оформлення замовлення.
    § 7 Доставка
    1. Доставка та повернення Товарів здійснюється тільки по території України за посередництвом третіх осіб (служби доставки, транспортної компанії, тощо на вибір Продавця). Витрати за доставку Товару несе Покупець.
    2. У випадку коли обраний Покупцем товар знаходиться на складі Продавця, термін доставки не перевищуватиме 30 робочих днів з дати відправки Покупцеві підтвердження прийняття замовлення та зарахування оплати на банківському рахунку Azagroup S.A. Детальну інформацію на тему термінів реалізації відправлень та цін доставки подано на сайті магазину у розділі «Доставка».
    3. Термін доставки Товару може бути збільшено у зв’язку з обставинами незалежними від Продавця. У випадку збільшення термінів доставки Товару, Продавець протягом двох робочих днів від моменту настання таких обставин, поінформує про це Покупця шляхом відправлення йому відповідного електронного листа з вказанням нового термін доставки Товару на електронну адресу Покупця, вказану ним під час оформлення замовлення або по телефону.
    4. Зобов’язання Продавця щодо доставки товару вважається виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару транспортній компанії чи кур’єру, за допомогою яких здійснюється доставка.
    5. Доставка Товару здійснюється згідно умов доставки транспортної компанії, служби доставки або подібних до них, за допомогою яких здійснюється доставка.
    6. Товар передається Покупцю при пред’явленні документу, що посвідчує особу, яка отримує Товар.
    7. Прийняття Товару Покупцем відбувається в момент доставки, з врахуванням п.8 нижче. У випадку, коли оплата товару здійснюється платіжною картою на сайті магазину, передача Товару Покупцеві відбувається після попередньої оплати його повної вартості.
    8. Фактом прийняття товару Покупцем є відмітка про отримання товару в товарно- транспортній накладній.
    § 8 Способи оплати та початок реалізації замовлення
    1. Доступні форми оплати за Товар:
      1. Оплата готівкою при отриманні Товару,
      2. Безготівкова оплата за допомогою платіжних карт, відповідно до правил відповідної платіжної системи.
    2. Рішення щодо способу оплати за Товар приймає безпосередньо Покупець та зазначається під час оформлення замовлення на Товар.
    3. Оплата Товару за допомогою платіжної карти відбувається одразу після вибору Товару покупцем.
    4. У випадку якщо клієнт здійснив оплату товару в спосіб, визначений п. 1, підпункті б) вище, проте грошові кошти так і не були зараховані на рахунок Продавця, замовлення вважається неоплаченим і анулюється після спливу 7 днів з дня його створення.
    5. У випадку, якщо Покупець виявив бажання здійснити оплату Товару в спосіб, визначений п. 1, підпункті а) вище, оплата Товару здійснюється в момент отримання Товару Покупцем.
    § 9 Скарги
    1. Продавець гарантує відповідність Товару державним стандартам або технічним умовам України, що встановлюють вимоги до Товару.
    2. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки та пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару та повноті його комплектності.
    3. Покупець вправі повернути Товар Продавцю протягом 30 календарних днів з дати купівлі у випадку, якщо під час його приймання були виявлені наступні недоліки:
      1. Некомплектності поставленого Товару;
      2. Дефект або брак Товару.
      3. Інші істотні недоліки Товару передбачені у ст. 1 Закону України «Про захист прав споживача» від 12.05.1991 № 1023-XII.
    4. У випадку, якщо у Покупця виникло право на повернення Товару (згідно пкт. 3 вище), він зобов’язується негайно повідомити про це Продавця. Покупець може подати заяву про відмову від договору, зокрема:

      1. письмово на адресу Продавця.
      2. електронною поштою на адресу електронної пошти: info@born2be.ua
      3. через контактну форму, доступну на сайті: https://born2be.ua/contact
      4. використати форму, отриману разом з Товаром.

      Продавець негайно підтверджує отримання від Покупця заяви про розірвання Договору.

    5. У випадку, якщо недоліки Товару, виявлені під час приймання його Покупцем були зумовлені діями Продавця, він зобов’язується повернути Покупцю сплачені за Товар кошти в порядку та строк, визначений цими Правилами.
    6. Повернення коштів у випадку настання обставин, визначених п. 5 вище цього Порядку здійснюється лише після отримання Товару від якого відмовився покупець Продавцем. Вартість доставки такого Товару покладається на Продавця.
    7. В частині обчислення гарантійних термінів сторони керуються Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
    § 10 Прикінцеві положення
    1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Порядку на умовах, передбаченому цим Порядком і чинним законодавством України. торони докладуть максимальних зусиль для вирішення будь – яких розбіжностей виключно мирним шляхом.
    2. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни в цей Порядок з одночасною публікацією його на сайті інтернет-магазину.
    3. Продавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Покупцем при оформленні замовлення.
    4. Покупець несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні замовлення інформації.
    5. Інформацію щодо охорони персональних даних розміщено на сайті у розділі «Охорона персональних даних».
    6. У випадку небажання отримувати рекламні матеріали, Покупець має право звернутися до Продавця, з письмовою заявою про відмову від отримання рекламних матеріалів, надіславши її на електронну адресу.
    7. Azagroup S.A. залишає за собою право тимчасово призупинити доступ до Інтернет-магазину, якщо це необхідно для проведення технічного обслуговування, огляду, заміни обладнання або у зв'язку з необхідністю модернізації або розширення Інтернет-магазину.
    8. У найбільш широкому розумінні дозволеному законом, Azagroup S.A. не несе відповідальності за блокування адміністраторами поштового сервера надсилання повідомлень на адресу електронної пошти, надану користувачем, та за видалення та блокування електронних листів програмним забезпеченням, встановленим на комп'ютері, використовуваному Користувачем.
    9. Індивідуальні налаштування кінцевого пристрою можуть спричинити відмінності між візуалізацією Товару на кінцевому пристрої Користувача та фактичним виглядом товару.

    newsletter