В нашому інтернет-магазині не передбачено обміну товару. Вам необхідно повернути своє замовлення разом із заповненим бланком повернення, і зробити нове замовлення. Пам'ятайте, що новий товар оплачується заново. Ми повернемо Ваші кошти протягом 14 календарних днів, з моменту отримання товару у нас на складі. Детальна інформація про те, як повернути товар, розміщена за посиланням: https://born2be.ua/product-replacement
Як обміняти товар неналежної якості?
В нашому інтернет-магазині не передбачено обміну товару. У разі отримання товару неналежної якості (рекламація), надішліть нам заявку на електронну пошту: support@born2be.ua. Перед поданням товару на рекламацію, будь ласка, надішліть нам фотографії дефекту і його короткий опис на адресу: support@born2be.ua. Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації. Наші консультанти зв’яжуться з Вами в телефонному режимі та нададуть інструкції щодо оформлення повернення товару.
Повернення
Як здійснити повернення товару?
На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Заповніть бланк повернення товару, який Ви отримали разом з посилкою. Якщо форма повернення товару не була Вами отримана чи була загублена, її можна завантажити та видрукувати ще раз з електронного листа, надісланого Вам після відправлення посилки зі складу. Якщо у Вас немає бланку, будь ласка, зв'яжіться з Центром Обслуговування клієнтів за номером +38 044 299 44 42, за допомогою чату, або електронної пошти info@born2be.ua. Бланк повернення товару ми надішлемо Вам на електронну пошту. Запакуйте товар, який Ви хочете повернути і вкладіть в посилку бланк повернення товару. Посилку потрібно ретельно запакувати. Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і носіння, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки та ярликів). Ви можете повернути товар разом із заповеним бланком повернення товару за допомогою "Нової Пошти", "Укрпошти", кур'єрської служби "Meest Express". Адреси для повернення посилок вказані у бланку повернення товару. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту). Дочекайтеся повернення грошових коштів. Гроші будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад нашого інтернет- магазину. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений у бланку повернення товару. У разі виникнення питань зверніться до нашого Центру Обслуговування клієнтів за номером +38 044 299 44 42, або напишіть нам на info@born2be.ua
Скільки товарів можна повернути?
Після оплати замовлення, Ви маєте можливіть оформити як повне так і часткове повернення замовлення, відмітивши у бланку поверння товари, які бажаєте повернути. Детальна інформація про те, як повернути товар, розміщена за посиланням: https://born2be.ua/product-replacement
Хто оплачує кошти пересилки повернення товару?
При поверненні товару належної якості Покупець відправляє товар Продавцю відповідно до отриманих інструкцій не пізніше ніж 30 календарних днів з моменту отримання товару. Зверніть увагу, ми не приймаємо повернень відправлених післяплатою. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
Чи можна повернути товар не в оригінальній упаковці?
У деяких випадках Ви можете повернути товар без оригінальної упаковки. Такий товар потрібно помістити у коробку, яка не належить інтернет-магазину born2be.ua. Повернення товару в не оригінальній коробці, а також в коробці не нашого інтернет магазину, може спричинити ускладнення при скануванні повернення на складі, оскільки кожна упаковка має свій індивідуальний код. Просимо залишити інформацію у бланку повернення про відсутність оригінальної упаковки.
На яку адресу можна здійснити повернення товару?
Ви можете повернути товар разом із заповеним бланком повернення товару за допомогою "Нової Пошти", "Укрпошти", кур'єрської служби "Meest Express". Адреси для повернення посилок вказані у формі повернення товару.
Чи можна повернути товари з різних замовлень в одій посилці?
Ви маєте можливість повернути товари з різних замовлень в одній посилці. Важливо вкласти заповнені бланки повернення відповідно до кожного замовлення та запакувати товар у свої оригінальнальні коробки.
Скільки у мене є часу на повернення товару?
На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Після закінчення даного терміну, оформити повернення товару буде неможливим, за виключенням повернення товару неналежної якості, після підтвердження процедури рекламації.
Як заповнити форму повернення товару?
Для заповнення форми повернення товару, необхідно вписати дані покупця, а саме: ПІБ, адреса покупця та номер телефону. Наступною буде розташована таблиця, в якій вказана назва товару, кількість товару та поле для зазначення причини його повернення. В цьому полі необхідно зазначити букву відповідну до запропонованих причин відмови, які вказані під таблицею, наприклад буквою "а" яка означатиме, що розмір занадто великий. Останнім в таблиці є поле, в якому необхідно відмітити товар який повертаєте (просимо зазначити "Х" або "☑"). Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, який обов'язково зазначається Покупцем у бланку повернення товару. Наступна інформація - це адреси для повернення посилки. Ви можете повернути товар за допомогою запропонованих служб доставки на вказані у бланку адреси. Адресу отримувача необхідно вказати для працівника пошти, яку Ви оберете. В формі повернення товару, просимо ознайомитися з правилами повернення, після чого залишити підпис Покупця. В разі виникнення будь-яких питань, будь ласка зв'яжіться з нашим Центром Облуговування Клієнтів за номером +38 044 299 44 42 або напишіть нам на нашу електронну адресу: info@born2be.ua
Де мені знайти форму повернення товару, якщо загублена?
Якщо форма повернення товару не була Вами отримана чи була загублена, її можна завантажити та видрукувати ще раз, з електронного листа, надісланого Вам після відправлення посилки зі складу. У разі відсутності повідомлення, будь ласка, зв'яжіться з Центром Обслуговування Клієнтів за номером +38 044 299 44 42 або напишіть нам на нашу електронну адресу: info@born2be.ua. Форму повернення товару ми надішлемо Вам на електронну пошту.
Що робити, якщо я забув покласти форму повернення товару в упакування з поверненим товаром?
Якщо Ви забули покласти форму повернення товару в упакування з поверненим товаром, просимо Вас його заповнити та надіслати у вигляді фотографії або сканування у форматі PDF на адресу info@born2be.ua. Також Ви можете зв'язатися з Центром Обслуговування Клієнтів за номером +38 044 299 44 42
Як перевірити статус повернення товару?
Для уточнення статусу повернення товару, просимо зв'язатися з нашим Центром Обслуговування Клієнтів по номеру +38 044 299 44 42, через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua, повідомлення у чаті, або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact. З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте номер замовлення та номер товаро-транспортної накладної посилки, яка була повернена.
Коли я можу отримати гроші за повернений товар?
Грошові кошти будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений Покупцем у бланку повернення товару.
Яким чином я отримаю повернення грошових коштів, якщо замовлення було оплачено через платіжну сиситему PayU?
Повернення грошових коштів при оплаті замовлення через платіжну систему PayU здійснюється на банківську картку, дані якої необхідно вказати у бланку повернення товару.
Яким чином я отримаю повернення грошових коштів, якщо замовлення було оплачено готівкою при отриманні?
Повернення грошових коштів з оплатою замовлення готівкою при отриманні, здійснюється на:
- банківську картку, реквізити якої необхідно вказати у бланку повернення товару;
- готівкою у відділенні Укрпошти, адресні дані якого необхідно вказати у бланку повернення товару.
Чи можна здійснити повернення білизни або купальника?
Деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Товари, які не підлягають поверненню та обміну-
Непродовольчі товари:
- корсетні товари (корсети, боді, бюстгальтери);
- парфюмерно-косметичні вироби, товари в аерозольній упаковці;
- пір’яно-пухові вироби (крім пуховиків);
- дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні;
- рукавички;
- білизна натільна (нижня білизна, купальники, нічні сорочки);
- предмети особистої гігієни (бритви, зубні щітки, щітки для волосся, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари);
- інструменти для манікюру і педикюру;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, вироби з бурштину;
- тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- білизна постільна;
- товари для немовлят;
Зверніть увагу, якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.
Рекламація
Як оформити рекламацію?
Щоб повернути товар неналежної якості (рекламація), будь ласка, зв'яжіться з нами по електронній пошті: support@born2be.ua, надіславши фотографії дефекту товару, його короткий опис та номер замовлення. Зверніть увагу, щоб повідомлення не перевищувало розмір 20 Мб. Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації. Наші консультанти зв’яжуться з Вами в телефонному режимі та нададуть інструкції щодо оформлення повернення товару.
Що робити, якщо прийшов товар неналежної якості?
Зв'яжіться будь ласка, з нами по електронній пошті: support@born2be.ua, надіславши фотографії дефекту товару, його короткий опис та номер замовлення. Зверніть увагу, щоб повідомлення з файлами не перевищувало розмір 20 Мб.
Якого розміру фотографій необхідно надсилати для оформлення рекламації?
Фотографії не повинні бути більші за об'єм 20 Мб, тому, що коли вони перевищують цей розмір, повідомлення не буде передано на нашу поштову скриньку.
Як я отримаю повернення коштів за реалізовану рекламацію?
Повернення грошових коштів за товар неналежної якості (рекламація) здійснюється у спосіб, обраний клієнтом в бланку повернення:
- на банківську картку;
- готівкою у відділенні Укрпошти.
Де мені знайти форму повернення для здійснення рекламації?
Ви отримаєте бланк повернення в паперовій формі в посилці разом з товаром та в електронному листі у форматі Pdf, що підтверджує відправку посилки зі складу.
Також, за Вашим проханням, лист може бути надісланий на електронну пошту повторно.
Що робити, якщо я забув вкласи в коробку форму повернення для рекламації товару?
В даному випадку, потрібно заповнити бланк повернення/рекламації в електронному вигляді або зробити його фотографію та відправити за адресою info@born2be.ua. У листі, опишіть, будь ласка, інформацію, що товар по рекламації був відправлений без вкладеної форми на повернення. Також Ви можете зв'язатися з нашим Центром Облуговування Клієнтів за номером +38 044 299 44 42
Як перевірити статус своєї рекламації?
Статус повернення по рекламації можна перевірити за номером накладної вказаній у квитанції, яку Ви отримуєте під час повернення товару на поштовому відділенні.
Також, для отримання детальної інформації по поверненню, Ви можете звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 299 44 42, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact
Коли я отримаю повернення коштів за реалізовану рекламацію?
Грошові кошти будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений Покупцем у бланку повернення товару.
Чи отримаю я інформацію про розгляд моєї рекламації?
Остаточне рішення про підтвердження рекламації приймається після того, коли посилка разом з рекламованим товаром буде доставлена на склад нашого магазину. Попередньо, в телефонному режимі, або у формі листа, від спеціаліста по рекламації, Ви отримаєте відповідь про розгляд Вашого звернення щодо рекламації, з подальшими інструкціями про реалізацію процесу рекламації.
У разі відхилення прийняття рекламації на складі, товар буде відправлено Клієнту з обґрунтуванням його повернення.
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Ми дбаємо про Вашу конфіденційність.
Ми використовуємо файли cookie та інші технології, щоб зробити наш веб-сайт безпечним та надійним. З думкою про наших клієнтів, ми хочемо виміряти його ефективність та забезпечити кращу персоналізацію досвіду покупок та персоналізацію реклами. Для цього ми збираємо дані про користувачів, їх поведінку та пристрої. Ви можете вирішити, якими даними Ви хочете поділитися з нами - перейдіть на сторінку Налаштування уподобань. Ви можете будь-коли змінити свої уподобання. Ви також можете залишити лише технічні налаштування, необхідні для правильної роботи нашого веб-сайту - для цього натисніть Відхиліть. Якщо Ви вибрали варіант Приймаю, Ви приймаєте цей факт і погоджуєтесь на те, що ми передаємо цю інформацію третім сторонам, таким як наші маркетингові партнери. Щоб отримати додаткову інформацію, перегляньте політика конфіденційності.
Налаштування файлів cookie
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Ці файли cookie необхідні для роботи нашого веб-сайту. Без їх збереження було б неможливо переглядати наші сторінки. Вони використовуються, серед іншого, для підтримки сеансу між сервером та пристроєм користувача після входу на веб-сайт, вони також дозволяють нам вдосконалити контент, який ми пропонуємо на нашому веб-сайті
Ці файли дозволяють ділитися нашим контентом через соціальні мережі (наприклад, Facebook, Instagram). Ми не контролюємо ці файли cookie, оскільки вони зберігаються на певних платформах, якими користуються відвідувачі наших сторінок.
Ці файли дозволяють нам створювати рекламу, яка більше відповідає Вашим потребам, а з іншого боку, вони дозволяють обмежувати кількість цієї реклами лише людям, які зацікавлені в нашій пропозиції. Відстежуючи кількість кліків, ці файли також використовуються для визначення ефективності нашої реклами та адаптації її до нашої аудиторії.
Завдяки цим файлам ми можемо знати кількість відвідувачів нашого веб-сайту та перевіряти спосіб навігації наших відвідувачів між окремими елементами веб-сайту. Це дозволяє нам визначити тип найбільш бажаного контенту , і покращити наші сторінки, пропонуючи контент, який шукають відвідувачі. Ми надаємо анонімні демографічні дані нашим партнерам, з якими ми співпрацюємо в галузі адаптації вмісту веб-сайтів до очікувань аудиторії.
Ви шукаєте товар, який привернув Вашу увагу? Надішліть його фото і ми знайдемо для Вас схоже.
Перетягніть фотографію сюди
або
Додати фотографію
Перевірені відгуки
born2be
4,8/5
Наші думки отримані через зовнішнє джерело та надходять від Покупців. Завдяки цьому Ви можете бути впевнені, що на born2be знайдете справжні відгуки про товари.