День Матері Виняткова знижка для особливих жінок -30% на все для born2be club з кодом: MUM
Купити

Обмін, повернення та рекламація

Обмін
В нашому інтернет-магазині не передбачено обміну товару. Вам необхідно повернути своє замовлення разом із заповненим бланком повернення, і зробити нове замовлення. Пам'ятайте, що новий товар оплачується заново. Ми повернемо Ваші кошти протягом 14 календарних днів, з моменту отримання товару у нас на складі. Детальна інформація про те, як повернути товар, розміщена за посиланням: https://born2be.ua/product-replacement
В нашому інтернет-магазині не передбачено обміну товару. У разі отримання товару неналежної якості (рекламація), надішліть нам заявку на електронну пошту: support@born2be.ua. Перед поданням товару на рекламацію, будь ласка, надішліть нам фотографії дефекту і його короткий опис на адресу: support@born2be.ua. Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації. Наші консультанти зв’яжуться з Вами в телефонному режимі та нададуть інструкції щодо оформлення повернення товару.
На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Заповніть бланк повернення товару, який Ви отримали разом з посилкою. Якщо форма повернення товару не була Вами отримана чи була загублена, її можна завантажити та видрукувати ще раз з електронного листа, надісланого Вам після відправлення посилки зі складу. Якщо у Вас немає бланку, будь ласка, зв'яжіться з Центром Обслуговування клієнтів за номером +38 044 334 45 06, за допомогою чату, або електронної пошти info@born2be.ua. Бланк повернення товару ми надішлемо Вам на електронну пошту. Запакуйте товар, який Ви хочете повернути і вкладіть в посилку бланк повернення товару. Посилку потрібно ретельно запакувати. Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і носіння, наявність оригінальної і неушкодженої упаковки та ярликів). Ви можете повернути товар разом із заповеним бланком повернення товару за допомогою "Нової Пошти", "Укрпошти", кур'єрської служби "Meest Express". Адреси для повернення посилок вказані у бланку повернення товару. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту). Дочекайтеся повернення грошових коштів. Гроші будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад нашого інтернет- магазину. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений у бланку повернення товару. У разі виникнення питань зверніться до нашого Центру Обслуговування клієнтів за номером +38 044 334 45 06, або напишіть нам на info@born2be.ua
Після оплати замовлення, Ви маєте можливіть оформити як повне так і часткове повернення замовлення, відмітивши у бланку поверння товари, які бажаєте повернути. Детальна інформація про те, як повернути товар, розміщена за посиланням: https://born2be.ua/product-replacement
При поверненні товару належної якості Покупець відправляє товар Продавцю відповідно до отриманих інструкцій не пізніше ніж 30 календарних днів з моменту отримання товару. Зверніть увагу, ми не приймаємо повернень відправлених післяплатою. Послугу за повернення товару оплачує клієнт. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
У деяких випадках Ви можете повернути товар без оригінальної упаковки. Такий товар потрібно помістити у коробку, яка не належить інтернет-магазину born2be.ua. Повернення товару в не оригінальній коробці, а також в коробці не нашого інтернет магазину, може спричинити ускладнення при скануванні повернення на складі, оскільки кожна упаковка має свій індивідуальний код. Просимо залишити інформацію у бланку повернення про відсутність оригінальної упаковки.
Ви можете повернути товар разом із заповеним бланком повернення товару за допомогою "Нової Пошти", "Укрпошти", кур'єрської служби "Meest Express". Адреси для повернення посилок вказані у формі повернення товару.
Ви маєте можливість повернути товари з різних замовлень в одній посилці. Важливо вкласти заповнені бланки повернення відповідно до кожного замовлення та запакувати товар у свої оригінальнальні коробки.
На повернення товару у Вас є 30 календарних днів з моменту отримання посилки. Після закінчення даного терміну, оформити повернення товару буде неможливим, за виключенням повернення товару неналежної якості, після підтвердження процедури рекламації.
Для заповнення форми повернення товару, необхідно вписати дані покупця, а саме: ПІБ, адреса покупця та номер телефону. Наступною буде розташована таблиця, в якій вказана назва товару, кількість товару та поле для зазначення причини його повернення. В цьому полі необхідно зазначити букву відповідну до запропонованих причин відмови, які вказані під таблицею, наприклад буквою "а" яка означатиме, що розмір занадто великий. Останнім в таблиці є поле, в якому необхідно відмітити товар який повертаєте (просимо зазначити "Х" або "☑"). Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, який обов'язково зазначається Покупцем у бланку повернення товару. Наступна інформація - це адреси для повернення посилки. Ви можете повернути товар за допомогою запропонованих служб доставки на вказані у бланку адреси. Адресу отримувача необхідно вказати для працівника пошти, яку Ви оберете. В формі повернення товару, просимо ознайомитися з правилами повернення, після чого залишити підпис Покупця. В разі виникнення будь-яких питань, будь ласка зв'яжіться з нашим Центром Облуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06 або напишіть нам на нашу електронну адресу: info@born2be.ua
Якщо форма повернення товару не була Вами отримана чи була загублена, її можна завантажити та видрукувати ще раз, з електронного листа, надісланого Вам після відправлення посилки зі складу. У разі відсутності повідомлення, будь ласка, зв'яжіться з Центром Обслуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06 або напишіть нам на нашу електронну адресу: info@born2be.ua. Форму повернення товару ми надішлемо Вам на електронну пошту.
Якщо Ви забули покласти форму повернення товару в упакування з поверненим товаром, просимо Вас його заповнити та надіслати у вигляді фотографії або сканування у форматі PDF на адресу info@born2be.ua. Також Ви можете зв'язатися з Центром Обслуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06
Для уточнення статусу повернення товару, просимо зв'язатися з нашим Центром Обслуговування Клієнтів по номеру +38 044 334 45 06, через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua, повідомлення у чаті, або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact. З метою прискорення Вашого обслуговування, будь ласка, приготуйте номер замовлення та номер товаро-транспортної накладної посилки, яка була повернена.
Грошові кошти будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений Покупцем у бланку повернення товару.
Повернення грошових коштів при оплаті замовлення через платіжну систему PayU здійснюється на банківську картку, дані якої необхідно вказати у бланку повернення товару.
Повернення грошових коштів з оплатою замовлення готівкою при отриманні, здійснюється на:
- банківську картку, реквізити якої необхідно вказати у бланку повернення товару;
- готівкою у відділенні Укрпошти, адресні дані якого необхідно вказати у бланку повернення товару.
Деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172. Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. Товари, які не підлягають поверненню та обміну-
Непродовольчі товари:
- корсетні товари (корсети, боді, бюстгальтери);
- парфюмерно-косметичні вироби, товари в аерозольній упаковці;
- пір’яно-пухові вироби (крім пуховиків);
- дитячі іграшки м'які, дитячі іграшки гумові надувні;
- рукавички;
- білизна натільна (нижня білизна, купальники, нічні сорочки);
- предмети особистої гігієни (бритви, зубні щітки, щітки для волосся, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари);
- інструменти для манікюру і педикюру;
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, вироби з бурштину;
- тканини, тюлегардинні і мереживні полотна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- білизна постільна;
- товари для немовлят;


Зверніть увагу, якщо надісланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.
Щоб повернути товар неналежної якості (рекламація), будь ласка, зв'яжіться з нами по електронній пошті: support@born2be.ua, надіславши фотографії дефекту товару, його короткий опис та номер замовлення. Зверніть увагу, щоб повідомлення не перевищувало розмір 20 Мб. Дочекайтеся розгляду Вашої рекламації. Наші консультанти зв’яжуться з Вами в телефонному режимі та нададуть інструкції щодо оформлення повернення товару.
Зв'яжіться будь ласка, з нами по електронній пошті: support@born2be.ua, надіславши фотографії дефекту товару, його короткий опис та номер замовлення. Зверніть увагу, щоб повідомлення з файлами не перевищувало розмір 20 Мб.
Фотографії не повинні бути більші за об'єм 20 Мб, тому, що коли вони перевищують цей розмір, повідомлення не буде передано на нашу поштову скриньку.
Повернення грошових коштів за товар неналежної якості (рекламація) здійснюється у спосіб, обраний клієнтом в бланку повернення:
- на банківську картку;
- готівкою у відділенні Укрпошти.
Ви отримаєте бланк повернення в паперовій формі в посилці разом з товаром та в електронному листі у форматі Pdf, що підтверджує відправку посилки зі складу.
Також, за Вашим проханням, лист може бути надісланий на електронну пошту повторно.
В даному випадку, потрібно заповнити бланк повернення/рекламації в електронному вигляді або зробити його фотографію та відправити за адресою info@born2be.ua. У листі, опишіть, будь ласка, інформацію, що товар по рекламації був відправлений без вкладеної форми на повернення. Також Ви можете зв'язатися з нашим Центром Облуговування Клієнтів за номером +38 044 334 45 06
Статус повернення по рекламації можна перевірити за номером накладної вказаній у квитанції, яку Ви отримуєте під час повернення товару на поштовому відділенні.
Також, для отримання детальної інформації по поверненню, Ви можете звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 334 45 06, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact
Грошові кошти будуть повернені протягом 14 календарних днів з моменту надходження товару, що повертається, на склад. Повернення грошових коштів здійснюється в спосіб, зазначений Покупцем у бланку повернення товару.
Остаточне рішення про підтвердження рекламації приймається після того, коли посилка разом з рекламованим товаром буде доставлена на склад нашого магазину. Попередньо, в телефонному режимі, або у формі листа, від спеціаліста по рекламації, Ви отримаєте відповідь про розгляд Вашого звернення щодо рекламації, з подальшими інструкціями про реалізацію процесу рекламації.
У разі відхилення прийняття рекламації на складі, товар буде відправлено Клієнту з обґрунтуванням його повернення.

Потрібна додаткова інформація?

Надішліть нам повідомлення зі своїм запитанням
Напишіть нам
Ви також можете зв'язатися по телефону звернувшись в в Центр Обслуговування Клієнтів
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Потрібна допомога?
Перейдіть до списку поширених запитань і відповідей FAQ. Там Ви також знайдете номер телефону Центру Обслуговування Клієнтів.
Перейдіть до FAQ
Знайдіть нас на
Завантажте наш додаток
© 2024 Born2be. Всі права захищені.