День Матері Виняткова знижка для особливих жінок -30% на все для born2be club з кодом: MUM
Купити

Програма лояльності та розсилка

Програма лояльності born2be Club
Програма лояльності born2be Club – це програма, присвячена всім клієнтам магазину.
Умовою приєднання до програми є наявність облікового запису клієнта в магазині Born2be та прийняття Правил програми лояльності born2be Club.
Після реєстрації в програмі ви отримуєте бали за приєднання та за покупки в нашому магазині.


Кількість балів, які ви отримуєте, залежить від вашого рівня в програмі лояльності born2be Club. Для визначення рівня ми враховуємо бали, які були активовані за останні 12 місяців.

Свою пригоду ви починаєте зі статусом BRONZE, на цьому етапі за кожну витрачену 1 грн. ви отримуєте 1 бал у програмі.
Після активації 3601 балів ви переходите в статус SILVER, а потім отримуєте 1,25 бала за кожну витрачену 1 грн.
Найвищим рівнем є статус GOLD, ви отримуєте його після активації 8101 балів і за кожну витрачену 1 грн. ви отримуєте 1,5 бали в програмі.


Накопичені бали можна використовувати для зниження цін на товари. Приклад: 200 балів дорівнює 6 грн. додаткової знижки.
Ви можете використовувати бали, щоб покрити максимум 50% вартості замовлення.
Ви можете витрачати будь-яку кількість балів, це не знизить ваш рівень у програмі.

Учасники програми мають додаткові переваги у вигляді спеціальних пропозицій і цін, пріоритету в покупці ексклюзивних колекцій, участі в спеціальних заходах і акціях, присвячених виключно учасникам клубу.
Умовою участі в програмі є наявність облікового запису клієнта в магазині Born2be. Зареєстровані користувачі можуть приєднатися до програми, відредагувавши згоди на вкладці «Підписки та згоди» у своєму обліковому записі або вибравши відповідну згоду біля певного товару. А також, клієнти, які не мають облікового запису, можуть приєднатися до програми лояльності під час реєстрації, вибравши відповідну згоду (прийняття Правил програми лояльності born2be Club). Ви можете зареєструватися на https://born2be.ua/register
Ми створили програму з урахуванням постійних клієнтів нашого магазину, щоб винагороджувати їх за лояльність.

Спектр отриманих переваг збільшується разом із кількістю реалізованих замовлень.
Клієнти BRONZE отримають 3% від вартості покупки у вигляді балів.
Клієнти SILVER отримають 3,75% від вартості покупки у вигляді балів.
Клієнти GOLD отримають 4,5% від вартості покупки у вигляді балів.

Ви використовуєте зібрані бали, щоб знизити ціни на товари при наступних замовленнях.

Програма born2be Club – це нова перевага, призначена виключно для членів клубу. Спеціальні пропозиції та ціни, пріоритет у покупці ексклюзивних колекцій, участь у подіях та спеціалізованих акціях будуть у вас під рукою.

Не зволікайте. Приєднуйтесь до спеціальної програми лояльності та отримуйте ще більше!
Ваш рівень визначається кількістю активованих балів за останні 12 місяців.
Ваш рівень:
- BRONZE, якщо за останні 12 місяців було активовано 0-3600 балів
- SILVER, якщо за останні 12 місяців було активовано 3601-8100 балів
- GOLD, якщо за останні 12 місяців було активовано 8101 балів і більше.


Ви можете витрачати будь-яку кількість балів, це не знизить ваш рівень у програмі.
Ви отримуєте бали за приєднання до програми (1000 балів) і здійснення покупок у нашому магазині (вартість покупок розраховується без урахування вартості доставки або знижок за використання коду знижки, ваучерів або накопичених балів).

Сума балів, що нараховується за покупки, залежить від вашого рівня на момент замовлення. За кожну витрачену 1 грн. Клієнт:
- BRONZE отримує 1 бал у програмі,
- SILVER отримує 1,25 бала в програмі,
- GOLD отримує 1,5 бала програми.
Для визначення поточного рівня ми враховуємо бали, які були активовані за останні 12 місяців.
Ваш статус:
- BRONZE, якщо за останні 12 місяців було активовано 0-3600 балів
- SILVER, якщо за останні 12 місяців було активовано 3601-8100 балів
- GOLD, якщо за останні 12 місяців було активовано 8101 балів і більше.
Під час оформлення замовлення певна кількість балів блокується до моменту оплати або анулювання замовлення. У разі виникнення проблем з оплатою, залежно від ситуації, бали можуть бути заблоковані на термін від кількох хвилин до максимум 8 годин (блоковання буде скасовано, а бали повернуті на рахунок як активні). У разі сумнівів, будь ласка, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів.
Використані бали не втрачаються. Вони будуть повернені на ваш обліковий запис після схвалення повернення.

Термін дії балів за повернений товар залежить від того, яку дату вони мали на момент здійснення покупки. Якщо:
1) на момент покупки бали мали термін дії менше 30 днів, то:
- бали за повернений товар будуть активовані на обліковому записі з новим терміном дії: 30 днів з дати схвалення повернення,
- вони відображатимуться у вашому обліковому записі як «Бали, термін дії яких закінчиться через 30 днів»,
2) на момент покупки бали мали термін дії 30 днів або більше, то:
- після повернення на обліковий запис, бали збережуть термін дії з дати замовлення,
- вони будуть відображатися в обліковому записі у вкладці born2be Club, у розділі «Всі активні бали».


Принцип розрахунку належних балів за товар, що повертається, здійснюється за такою формулою:
X = (Y/Z)*W, де:
X — сума знижки на даний товар у рахунку-фактурі, Y — поточна ціна даного товару в рахунку-фактурі, Z — сума поточних цін усіх товарів у рахунку-фактурі, без урахування вартості доставки, W — сума використаних балів.

Детальний опис умов міститься в Правилах програми лояльності born2be Club.
Бали, активовані у вашому обліковому записі:
- протягом 6 місяців можете використовувати, щоб зменшити вартість вашого наступного замовлення,
- протягом 12 місяців вони створюють ваш рівень born2be Club.
Накопичені бали можна використовувати в будь-який час. Якщо ви бажаєте оплатити частину замовлення зібраними балами, впишіть вибрану кількість балів в Кошику в поле «Використати свої бали», а потім натисніть «Підтвердити». Бали можуть покривати максимум 50% вартості замовлення. Якщо у вас є код знижки, ви можете додати його перед введенням балів.
Пам'ятайте, ви можете витрачати будь-яку кількість балів, це не знизить ваш рівень у програмі.
Участь у програмі лояльності born2be Club абсолютно безкоштовна. Це форма подяки для наших клієнтів за довіру.
Баланс та історію балів можна перевірити в обліковому записі клієнта у вкладці «born2be Club». Активні бали, доступні для використання, відображаються в розділі «Усі активні бали».
Після оформлення замовлення бали за придбані товари будуть відображатися у вкладці «Чекують на перевірку». Якщо термін повернення товару закінчився і ви залишили всі товари, бали, які очікували на перевірку будуть додані до основного балансу і будуть в розділі «Всі активні бали». Однак, якщо ви вирішите повернути частину замовлення, бали будуть додані на ваш рахунок пропорційно до збережених товарів. У разі повного повернення коштів бали не нараховуються.
Тому що ці бали ще не активні і чекають розрахунку можливого повернення. Тільки після закінчення часу повернення товару бали можуть бути активовані і будуть доступні в обліковому записі клієнта у вкладці «Всі активні бали». Тоді ви зможете використовувати їх під час покупок.
Щоб вийти з програми лояльності, в обліковому записі клієнта в розділі «Підписки та згоди» відмініть згоди на використання програми born2be Club. Після збереження змін користувач більше не буде учасником програми, а накопичені бали будуть втрачені. Варто пам'ятати, що відмова від програми лояльності born2be Club не є рівнозначною відмові від облікового запису клієнта.
У цій ситуації ви повинні анулювати замовлення безпосередньо з облікового запису клієнта. Опція «Анулювати» доступна в деталях замовлення. Після анулювання бали будуть повернуті на ваш рахунок.
При підписці на розсилку, у Вас є можливість отримати знижку на першу покупку та завжди бути проінформованими про коди на знижку, акції і усі новини нашого інтернет- магазину.
О планованих рекламних кампаніях, розсилка відбувається, в середньому два рази на тиждень.
Ви можете підписатися на розсилку внизу сторінки нашого сайту або перейшовши за посиланням: https://born2be.ua/newsletter/sign-in Введіть свою електронну адресу та номер телефону у запропонованих полях та підтвердіть підписку, натиснувши “ПІДПИСАТИСЬ”.
Після підписки на розсилку, надсилається електронний лист, в якому Ви повинні підтвердити підписку, натиснувши: "ПІДТВЕРДИТИ".

Після завершення вищезазначеної дії буде надіслано ще один електронний лист із індивідуальним кодом знижки.
Щоб підтвердити підписку на розсилку, натисніть кнопку «ПІДТВЕРДИТИ», яка знаходиться в електронному листі, надісланому Вам одразу після завершення введення даних для підписки. Після завершення вищезазначеної дії, протягом наступних хвилин буде надіслано ще один електронний лист із індивідуальним кодом знижки.
Повідомлення можуть потрапляти до папок: промоакції, соцмережі чи спаму.
Для того, щоб скористатися знижкою за підписку, промокод потрібно вписати в корзині у графі “У Вас є код на знижку?” безпосередньо перед оформленням замовлення та підтвердити його. Нагадуємо, що промокод на знижку не поєднується з акціями, які присутні в нашому інтернет - магазині. У такому випадку, Ви зможете скористатися промокодом при наступній покупці.
Перед оформленням замовлення варто перевірити, чи поєднується промокод з поточними акціями в інтернет-магазині born2be.ua. Детальну інформацію про акцію можна знайти: https://born2be.ua/promotion-terms
У разі, якщо Ви не можете підписатись на розсилку, просимо перевірити правильність написання електронної адреси. Також можна перевірити інші папки електронної скриньки: промоакції, соцмережі чи спам, зробити спробу пізніше або зв’язатись з консультантами інтернет-магазину за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06, чату або електронної пошти info@born2be.ua.
У випадку, якщо Вам не надходить розсилка, будь ласка, спробуйте знайти повідомлення, ввівши в пошуку слово "Born2be" в електронній пошті. Також варто перевірити папку спам. Якщо повідомлення будуть відсутні, просимо звернутися до нашого Центру Обслуговування Клієнтів від 9:00-19:00 з понеділка по п'ятницю, за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06, чату або електронної пошти info@born2be.ua.
У разі, якщо промокод не був надісланий на Вашу електронну пошту, просимо перевірити папку спам, зробити спробу пізніше або зв’язатись з консультантами інтернет- магазину за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 334 45 06, чату або електронної пошти info@born2be.ua
Якщо код знижки не відображається в повідомленні, ймовірно, Ваша електронна пошта блокує відображення зображень від нашого магазину.
В налаштуваннях просимо обрати опцію "Завжди показувати отримані зображення", після чого з'явиться вміст повідомлення та код знижки.
У випадку виникнення питань, просимо зв'язатися з нашим Центром обслуговування клієнтів за телефоном +38 044 334 45 06, через чат або повідомленням на електронну адресу info@born2be.ua.
Якщо Ви бажаєте відписатись від розсилки, просимо у Вашій електронній пошті відкрити лист з рекламою нашого інтернет-магазину, де буде вказана інформація "Якщо ви бажаєте відписатись від нашої розсилки, натисніть тут." Таким способом розсилка реклами від нашого інтернет-магазину буде відмінена.

Потрібна додаткова інформація?

Надішліть нам повідомлення зі своїм запитанням
Напишіть нам
Ви також можете зв'язатися по телефону звернувшись в в Центр Обслуговування Клієнтів
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Потрібна допомога?
Перейдіть до списку поширених запитань і відповідей FAQ. Там Ви також знайдете номер телефону Центру Обслуговування Клієнтів.
Перейдіть до FAQ
Знайдіть нас на
Завантажте наш додаток
© 2024 Born2be. Всі права захищені.