Програма лояльності born2be Club – це програма, присвячена всім клієнтам магазину.
Умовою приєднання до програми є наявність облікового запису клієнта в магазині Born2be та прийняття Правил програми лояльності born2be Club.
Після реєстрації в програмі ви отримуєте бали за приєднання та за покупки в нашому магазині.
Кількість балів, які ви отримуєте, залежить від вашого рівня в програмі лояльності born2be Club. Для визначення рівня ми враховуємо бали, які були активовані за останні 12 місяців.
Свою пригоду ви починаєте зі статусом BRONZE, на цьому етапі за кожну витрачену 1 грн. ви отримуєте 1 бал у програмі.
Після активації 3601 балів ви переходите в статус SILVER, а потім отримуєте 1,25 бала за кожну витрачену 1 грн.
Найвищим рівнем є статус GOLD, ви отримуєте його після активації 8101 балів і за кожну витрачену 1 грн. ви отримуєте 1,5 бали в програмі.
Накопичені бали можна використовувати для зниження цін на товари. Приклад: 200 балів дорівнює 6 грн. додаткової знижки.
Ви можете використовувати бали, щоб покрити максимум 50% вартості замовлення.
Ви можете витрачати будь-яку кількість балів, це не знизить ваш рівень у програмі.
Учасники програми мають додаткові переваги у вигляді спеціальних пропозицій і цін, пріоритету в покупці ексклюзивних колекцій, участі в спеціальних заходах і акціях, присвячених виключно учасникам клубу.
Як приєднатися до програми?
Умовою участі в програмі є наявність облікового запису клієнта в магазині Born2be.
Зареєстровані користувачі можуть приєднатися до програми, відредагувавши згоди на вкладці «Підписки та згоди» у своєму обліковому записі або вибравши відповідну згоду біля певного товару. А також, клієнти, які не мають облікового запису, можуть приєднатися до програми лояльності під час реєстрації, вибравши відповідну згоду (прийняття Правил програми лояльності born2be Club). Ви можете зареєструватися на https://born2be.ua/register
Чому варто записатися на програми?
Ми створили програму з урахуванням постійних клієнтів нашого магазину, щоб винагороджувати їх за лояльність.
Спектр отриманих переваг збільшується разом із кількістю реалізованих замовлень.
Клієнти BRONZE отримають 3% від вартості покупки у вигляді балів.
Клієнти SILVER отримають 3,75% від вартості покупки у вигляді балів.
Клієнти GOLD отримають 4,5% від вартості покупки у вигляді балів.
Ви використовуєте зібрані бали, щоб знизити ціни на товари при наступних замовленнях.
Програма born2be Club – це нова перевага, призначена виключно для членів клубу. Спеціальні пропозиції та ціни, пріоритет у покупці ексклюзивних колекцій, участь у подіях та спеціалізованих акціях будуть у вас під рукою.
Не зволікайте. Приєднуйтесь до спеціальної програми лояльності та отримуйте ще більше!
Від чого залежить рівень у born2be Club?
Ваш рівень визначається кількістю активованих балів за останні 12 місяців.
Ваш рівень:
- BRONZE, якщо за останні 12 місяців було активовано 0-3600 балів
- SILVER, якщо за останні 12 місяців було активовано 3601-8100 балів
- GOLD, якщо за останні 12 місяців було активовано 8101 балів і більше.
Ви можете витрачати будь-яку кількість балів, це не знизить ваш рівень у програмі.
За що ви отримуєте бали?
Ви отримуєте бали за приєднання до програми (1000 балів) і здійснення покупок у нашому магазині (вартість покупок розраховується без урахування вартості доставки або знижок за використання коду знижки, ваучерів або накопичених балів).
Сума балів, що нараховується за покупки, залежить від вашого рівня на момент замовлення. За кожну витрачену 1 грн. Клієнт:
- BRONZE отримує 1 бал у програмі,
- SILVER отримує 1,25 бала в програмі,
- GOLD отримує 1,5 бала програми.
Чому мій рівень знизився?
Для визначення поточного рівня ми враховуємо бали, які були активовані за останні 12 місяців.
Ваш статус:
- BRONZE, якщо за останні 12 місяців було активовано 0-3600 балів
- SILVER, якщо за останні 12 місяців було активовано 3601-8100 балів
- GOLD, якщо за останні 12 місяців було активовано 8101 балів і більше.
Коли бали, використані під час оформлення замовлення, списуються з рахунку клієнта?
Під час оформлення замовлення певна кількість балів блокується до моменту оплати або анулювання замовлення.
У разі виникнення проблем з оплатою, залежно від ситуації, бали можуть бути заблоковані на термін від кількох хвилин до максимум 8 годин (блоковання буде скасовано, а бали повернуті на рахунок як активні). У разі сумнівів, будь ласка, зверніться до Центру Обслуговування Клієнтів.
У разі повернення товару, чи будуть втрачені використані бали?
Використані бали не втрачаються. Вони будуть повернені на ваш обліковий запис після схвалення повернення.
Термін дії балів за повернений товар залежить від того, яку дату вони мали на момент здійснення покупки. Якщо:
1) на момент покупки бали мали термін дії менше 30 днів, то:
- бали за повернений товар будуть активовані на обліковому записі з новим терміном дії: 30 днів з дати схвалення повернення,
- вони відображатимуться у вашому обліковому записі як «Бали, термін дії яких закінчиться через 30 днів»,
2) на момент покупки бали мали термін дії 30 днів або більше, то:
- після повернення на обліковий запис, бали збережуть термін дії з дати замовлення,
- вони будуть відображатися в обліковому записі у вкладці born2be Club, у розділі «Всі активні бали».
Принцип розрахунку належних балів за товар, що повертається, здійснюється за такою формулою:
X = (Y/Z)*W, де:
X — сума знижки на даний товар у рахунку-фактурі, Y — поточна ціна даного товару в рахунку-фактурі, Z — сума поточних цін усіх товарів у рахунку-фактурі, без урахування вартості доставки, W — сума використаних балів.
Детальний опис умов міститься в Правилах програми лояльності born2be Club.
Який термін дії балів?
Бали, активовані у вашому обліковому записі:
- протягом 6 місяців можете використовувати, щоб зменшити вартість вашого наступного замовлення,
- протягом 12 місяців вони створюють ваш рівень born2be Club.
Як витрачати бали?
Накопичені бали можна використовувати в будь-який час. Якщо ви бажаєте оплатити частину замовлення зібраними балами, впишіть вибрану кількість балів в Кошику в поле «Використати свої бали», а потім натисніть «Підтвердити». Бали можуть покривати максимум 50% вартості замовлення. Якщо у вас є код знижки, ви можете додати його перед введенням балів.
Пам'ятайте, ви можете витрачати будь-яку кількість балів, це не знизить ваш рівень у програмі.
Чи участь в програмі платна?
Участь у програмі лояльності born2be Club абсолютно безкоштовна. Це форма подяки для наших клієнтів за довіру.
Де можна перевірити кількість балів, які я маю?
Баланс та історію балів можна перевірити в обліковому записі клієнта у вкладці «born2be Club». Активні бали, доступні для використання, відображаються в розділі «Усі активні бали».
Коли нараховуються бали за замовлення?
Після оформлення замовлення бали за придбані товари будуть відображатися у вкладці «Чекують на перевірку».
Якщо термін повернення товару закінчився і ви залишили всі товари, бали, які очікували на перевірку будуть додані до основного балансу і будуть в розділі «Всі активні бали». Однак, якщо ви вирішите повернути частину замовлення, бали будуть додані на ваш рахунок пропорційно до збережених товарів. У разі повного повернення коштів бали не нараховуються.
Чому я не можу платити балами, які очікують перевірки?
Тому що ці бали ще не активні і чекають розрахунку можливого повернення. Тільки після закінчення часу повернення товару бали можуть бути активовані і будуть доступні в обліковому записі клієнта у вкладці «Всі активні бали». Тоді ви зможете використовувати їх під час покупок.
Як вийти з програми лояльності born2be Club?
Щоб вийти з програми лояльності, в обліковому записі клієнта в розділі «Підписки та згоди» відмініть згоди на використання програми born2be Club. Після збереження змін користувач більше не буде учасником програми, а накопичені бали будуть втрачені. Варто пам'ятати, що відмова від програми лояльності born2be Club не є рівнозначною відмові від облікового запису клієнта.
Що робити, якщо мої бали були заблоковані під час оформлення замовлення і мені не вдалося завершити оплату?
У цій ситуації ви повинні анулювати замовлення безпосередньо з облікового запису клієнта. Опція «Анулювати» доступна в деталях замовлення. Після анулювання бали будуть повернуті на ваш рахунок.
Підписка на розсилку
Чому варто підписатися на розсилку?
При підписці на розсилку, у Вас є можливість отримати знижку на першу покупку та завжди бути проінформованими про коди на знижку, акції і усі новини нашого інтернет- магазину.
Як часто відбувається розсилка?
О планованих рекламних кампаніях, розсилка відбувається, в середньому два рази на тиждень.
Як підписатися на розсилку?
Ви можете підписатися на розсилку внизу сторінки нашого сайту або перейшовши за посиланням: https://born2be.ua/newsletter/sign-in Введіть свою електронну адресу та номер телефону у запропонованих полях та підтвердіть підписку, натиснувши “ПІДПИСАТИСЬ”.
Після підписки на розсилку, надсилається електронний лист, в якому Ви повинні підтвердити підписку, натиснувши: "ПІДТВЕРДИТИ".
Після завершення вищезазначеної дії буде надіслано ще один електронний лист із індивідуальним кодом знижки.
Як підтвердити запис на розсилку?
Щоб підтвердити підписку на розсилку, натисніть кнопку «ПІДТВЕРДИТИ», яка знаходиться в електронному листі, надісланому Вам одразу після завершення введення даних для підписки. Після завершення вищезазначеної дії, протягом наступних хвилин буде надіслано ще один електронний лист із індивідуальним кодом знижки.
Повідомлення можуть потрапляти до папок: промоакції, соцмережі чи спаму.
Які умови використання коду на знижку за розсилку?
Для того, щоб скористатися знижкою за підписку, промокод потрібно вписати в корзині у графі “У Вас є код на знижку?” безпосередньо перед оформленням замовлення та підтвердити його. Нагадуємо, що промокод на знижку не поєднується з акціями, які присутні в нашому інтернет - магазині. У такому випадку, Ви зможете скористатися промокодом при наступній покупці.
Чи поєднується код на знижку за розсилку з іншими діючими акціями?
Перед оформленням замовлення варто перевірити, чи поєднується промокод з поточними акціями в інтернет-магазині born2be.ua. Детальну інформацію про акцію можна знайти: https://born2be.ua/promotion-terms
Не можу підписатися на розсилку. Що робити?
У разі, якщо Ви не можете підписатись на розсилку, просимо перевірити правильність написання електронної адреси. Також можна перевірити інші папки електронної скриньки: промоакції, соцмережі чи спам, зробити спробу пізніше або зв’язатись з консультантами інтернет-магазину за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 299 44 42, чату або електронної пошти info@born2be.ua.
Чому не отримую розсилку, якщо я на неї підписаний?
У випадку, якщо Вам не надходить розсилка, будь ласка, спробуйте знайти повідомлення, ввівши в пошуку слово "Born2be" в електронній пошті. Також варто перевірити папку спам. Якщо повідомлення будуть відсутні, просимо звернутися до нашого Центру Обслуговування Клієнтів від 9:00-19:00 з понеділка по п'ятницю, за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 299 44 42, чату або електронної пошти info@born2be.ua.
Що робити, якщо після підписки на розсилку я не отримав код на знижку?
У разі, якщо промокод не був надісланий на Вашу електронну пошту, просимо перевірити папку спам, зробити спробу пізніше або зв’язатись з консультантами інтернет- магазину за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 299 44 42, чату або електронної пошти info@born2be.ua
Отримав повідомлення, але в ньому немає коду на знижку, де його знайти?
Якщо код знижки не відображається в повідомленні, ймовірно, Ваша електронна пошта блокує відображення зображень від нашого магазину.
В налаштуваннях просимо обрати опцію "Завжди показувати отримані зображення", після чого з'явиться вміст повідомлення та код знижки.
У випадку виникнення питань, просимо зв'язатися з нашим Центром обслуговування клієнтів за телефоном +38 044 299 44 42, через чат або повідомленням на електронну адресу info@born2be.ua.
Як відписатися від розсилки?
Якщо Ви бажаєте відписатись від розсилки, просимо у Вашій електронній пошті відкрити лист з рекламою нашого інтернет-магазину, де буде вказана інформація "Якщо ви бажаєте відписатись від нашої розсилки, натисніть тут." Таким способом розсилка реклами від нашого інтернет-магазину буде відмінена.
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Black Friday 9:00 - 19:00
Залишити повідомлення
Ми дбаємо про Вашу конфіденційність.
Ми використовуємо файли cookie та інші технології, щоб зробити наш веб-сайт безпечним та надійним. З думкою про наших клієнтів, ми хочемо виміряти його ефективність та забезпечити кращу персоналізацію досвіду покупок та персоналізацію реклами. Для цього ми збираємо дані про користувачів, їх поведінку та пристрої. Ви можете вирішити, якими даними Ви хочете поділитися з нами - перейдіть на сторінку Налаштування уподобань. Ви можете будь-коли змінити свої уподобання. Ви також можете залишити лише технічні налаштування, необхідні для правильної роботи нашого веб-сайту - для цього натисніть Відхиліть. Якщо Ви вибрали варіант Приймаю, Ви приймаєте цей факт і погоджуєтесь на те, що ми передаємо цю інформацію третім сторонам, таким як наші маркетингові партнери. Щоб отримати додаткову інформацію, перегляньте політика конфіденційності.
Налаштування файлів cookie
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Ці файли cookie необхідні для роботи нашого веб-сайту. Без їх збереження було б неможливо переглядати наші сторінки. Вони використовуються, серед іншого, для підтримки сеансу між сервером та пристроєм користувача після входу на веб-сайт, вони також дозволяють нам вдосконалити контент, який ми пропонуємо на нашому веб-сайті
Ці файли дозволяють ділитися нашим контентом через соціальні мережі (наприклад, Facebook, Instagram). Ми не контролюємо ці файли cookie, оскільки вони зберігаються на певних платформах, якими користуються відвідувачі наших сторінок.
Ці файли дозволяють нам створювати рекламу, яка більше відповідає Вашим потребам, а з іншого боку, вони дозволяють обмежувати кількість цієї реклами лише людям, які зацікавлені в нашій пропозиції. Відстежуючи кількість кліків, ці файли також використовуються для визначення ефективності нашої реклами та адаптації її до нашої аудиторії.
Завдяки цим файлам ми можемо знати кількість відвідувачів нашого веб-сайту та перевіряти спосіб навігації наших відвідувачів між окремими елементами веб-сайту. Це дозволяє нам визначити тип найбільш бажаного контенту , і покращити наші сторінки, пропонуючи контент, який шукають відвідувачі. Ми надаємо анонімні демографічні дані нашим партнерам, з якими ми співпрацюємо в галузі адаптації вмісту веб-сайтів до очікувань аудиторії.
Ви шукаєте товар, який привернув Вашу увагу? Надішліть його фото і ми знайдемо для Вас схоже.
Перетягніть фотографію сюди
або
Додати фотографію
Перевірені відгуки
born2be
4,8/5
Наші думки отримані через зовнішнє джерело та надходять від Покупців. Завдяки цьому Ви можете бути впевнені, що на born2be знайдете справжні відгуки про товари.