Ви можете зареєструватися в нашому інтернет магазині, пройшовши за посиланням https://born2be.ua/register
Необхідно вписати Ваші дані та прийняти умови та Політику cookies, а також інформацію про обробку даних.
Що робити, якщо виникли технічні проблеми на інтернет сторінці?
У таких ситуаціях, найкраще зафіксувати проблему, що виникла (наприклад, скріншот або фотографія), а потім відправити інформацію до Центру Обслуговування Клієнтів по електронній пошті info@born2be.ua. Після розгляду повідомлення, ми постараємося вирішити проблему, відправивши Вам відповідні інструкції.
З термінових питань, будь ласка, зв'яжіться з нашою гарячою лінією за телефоном +38 044 299 44 42.
Не можу увійти в обліковий запис. Що робити?
Просимо перевірити правильність написання даних для входу в обліковий запис. Якщо пароль вказаний невірно, його можна відновити, перейшовши за посиланням https://born2be.ua/recover_password
Необхідно вказати адресу електронної пошти, яку Ви використовували при реєстрації на сайті, а потім із посилання, яке буде відправлене в листі, створити новий пароль.
Що робити, якщо під час оформлення замовлення виникла проблема?
Якщо виникають проблеми при оформленні замовлення, просимо Вас оновити сторінку сайту, після чого повторити спробу. У разі, якщо проблема повторилася, просимо звернутись до Центру Обслуговування Клієнтів за номером телефону +38 044 299 44 42, електронною поштою info@born2be.ua, через чат або через контактну форму, доступну на сайті https://born2be.ua/contact
Що робити, якщо не вдається залишити відгук?
Якщо не вдається залишити відгук на сторінці нашого сайту, просимо вислати дану інформацію на електронну пошту info@born2be.ua, прикріпивши до листа скріншот або фотографію, на якому відображається проблема. Після розгляду повідомлення, ми постараємося вирішити дану ситуацію, відправивши Вам відповідні інструкції.
Ви можете зв'язатися з Центром Обслуговування Клієнтів наступним чином: через електронне повідомлення на адресу info@born2be.ua;
через повідомлення у чаті;
через наш сайт https://born2be.ua;
за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 299 44 42
В який термін я отримаю відповідь на електронне повідомлення?
З терміновими питаннями, ми рекомендуємо звертатись до Центру Обслуговування Клієнтів за допомогою нашої гарячої лінії +38 044 299 44 42 або через чат, оскільки відповідь Ви отримаєте якомога швидше. Ми відповідаємо на електронні листи регулярно, але в періоди збільшення трафіку можуть виникати затримки у відповіді на повідомлення.
Гаряча лінія відкрита: працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00
Залишити повідомлення
Ми дбаємо про Вашу конфіденційність.
Ми використовуємо файли cookie та інші технології, щоб зробити наш веб-сайт безпечним та надійним. З думкою про наших клієнтів, ми хочемо виміряти його ефективність та забезпечити кращу персоналізацію досвіду покупок та персоналізацію реклами. Для цього ми збираємо дані про користувачів, їх поведінку та пристрої. Ви можете вирішити, якими даними Ви хочете поділитися з нами - перейдіть на сторінку Налаштування уподобань. Ви можете будь-коли змінити свої уподобання. Ви також можете залишити лише технічні налаштування, необхідні для правильної роботи нашого веб-сайту - для цього натисніть Відхиліть. Якщо Ви вибрали варіант Приймаю, Ви приймаєте цей факт і погоджуєтесь на те, що ми передаємо цю інформацію третім сторонам, таким як наші маркетингові партнери. Щоб отримати додаткову інформацію, перегляньте політика конфіденційності.
Налаштування файлів cookie
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Для надання послуг на високому рівні, завдяки оптимальній роботі додатка, інтеграції соціальних медіа та в маркетингових цілях, ми рекомендуємо погоджуватися на використання файлів cookie для рекомендованих налаштувань у повній мірі. Ви можете будь-коли відкликати свою згоду.
Ці файли cookie необхідні для роботи нашого веб-сайту. Без їх збереження було б неможливо переглядати наші сторінки. Вони використовуються, серед іншого, для підтримки сеансу між сервером та пристроєм користувача після входу на веб-сайт, вони також дозволяють нам вдосконалити контент, який ми пропонуємо на нашому веб-сайті
Ці файли дозволяють ділитися нашим контентом через соціальні мережі (наприклад, Facebook, Instagram). Ми не контролюємо ці файли cookie, оскільки вони зберігаються на певних платформах, якими користуються відвідувачі наших сторінок.
Ці файли дозволяють нам створювати рекламу, яка більше відповідає Вашим потребам, а з іншого боку, вони дозволяють обмежувати кількість цієї реклами лише людям, які зацікавлені в нашій пропозиції. Відстежуючи кількість кліків, ці файли також використовуються для визначення ефективності нашої реклами та адаптації її до нашої аудиторії.
Завдяки цим файлам ми можемо знати кількість відвідувачів нашого веб-сайту та перевіряти спосіб навігації наших відвідувачів між окремими елементами веб-сайту. Це дозволяє нам визначити тип найбільш бажаного контенту , і покращити наші сторінки, пропонуючи контент, який шукають відвідувачі. Ми надаємо анонімні демографічні дані нашим партнерам, з якими ми співпрацюємо в галузі адаптації вмісту веб-сайтів до очікувань аудиторії.
Ви шукаєте товар, який привернув Вашу увагу? Надішліть його фото і ми знайдемо для Вас схоже.
Перетягніть фотографію сюди
або
Додати фотографію
Перевірені відгуки
born2be
4,8/5
Наші думки отримані через зовнішнє джерело та надходять від Покупців. Завдяки цьому Ви можете бути впевнені, що на born2be знайдете справжні відгуки про товари.